کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

اگر شما تا به حال سعی کرده‌اید خدمات Uber را در شب سال نو داشته باشید، غیر ممکن است یک راننده وجود داشته باشد و احتمالا برایتان هزینه بر خواهد بود. اما امسال کمی متفاوت است، چراکه عمدتا Uber هزینه کل سفر شما را نشان می‌دهد. به عبارت دیگر، قرار نیست در شب سال نو برای مسافتی کوتاه هزینه ای بیش از ۱۰۰ دلار پرداخت نمایید.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

Chrysler Portal یک مینی ون برقی خانوادگی است که برای حمل و نقل راحت 6 نفر سرنشین طراحی شده است. این خودرو مجهز یه سیستم اتوپایلوت پیشرفته و طراحی نسل آینده خوردوهای برقی می باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

کمپانی Samsung درخواست جدید خود را برای ثبت اختراع جدید به سازمان ثبت اختراع و علائم تجاری ارائه کرده است. این اختراع اجازه می دهد که گجت مسطح سامسونگ به راحتی به صورت یک دستبند روی مچ فرد قرار گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

کمپانی Google در پایان سال 2016 میزان جستجو عبارات بر اساس کمیت در این موتور جستجوگر را دسته بندی کرد. یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین جستجوهای انجام شده، ویدئو کلیپی منتشر شده در شبکه YouTube بوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

یوفولوژی علم شناخت بشقاب پرنده ها می باشد و همچنین یوفولوژیست ها افرادی می باشند که بر روی این موضوع به بررسی می پردازند. همچنین حوادث گوناگون را تجزیه و تحلیل می کنند. یوفولوژیست ها به تازگی به کشف جالبی دست یافته اند. آنها در درهانه گودال ویکتوریا حرف F انگلیسی را رصد کرده اند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

به تازگی تصویری برای شناخت خطای بینایی افراد طراحی شده است که می تواند نیاز آنها را به عینک آشکار سازد. این تصویر به راحتی می تواند به افراد نشان دهد به عینک نیاز دارند یا نه.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

Qualcomm تاکنون ۱ میلیارد چیپ برای دستگاه‌های اینترنت اشیاء تولید کرده و با این رقم تولید، وسائل بیشتری را هر روزه هوشمند کرده است. Qualcomm این خبر را در نمایشگاه CES بیان کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

Intel محصولات رومیزی خود را فراموش نکرده است. تنها چند ماه پس از معرفی هفتمین نسل از پردازنده‌های خود برای دستگاه‌های قابل حمل و لپ‌تاپ‌ها، این غول سازنده‌ی چیپ قصد دارد سری جدید محصولات خود را برای رایانه‌های قدرتمندتر رونمایی کند.

ادامه مطلب