موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

برند چینی Huawei تا چند روز آینده گوشی جدید خود از سری محصول Honor را رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود که این محصول برای اولین بار در نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس معرفی شود. این اطلاعات در اکانت رسمی یکی از کارمندان این کمپانی در Twitter به اشتراک گذاشته شده است اما در مورد مشخصات و جزئیات دیگر اطلاعاتی منتشر نشده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

به گزارشی از نشریه محلی JoongAng Ilbo، مسئولین سامسونگ در ماه ژانویه اولین گزارش عمومی خود در رابطه با نتایج تحقیقات جامع خود در مورد علل آتش سوزی گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را منتشر خواهند کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

نماینده کمپانی تایوانی НТС در روز دوشنبه اعلام کرد که قرار است 3 محصول جدید این کمپانی در اوایل سال 2017 میلادی رونمایی شوند. انتظار می رود یکی از این گوشی ها در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش گذاشته شود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

واحد پول دیجیتالی Bitcoin در آغاز سال جدید میلادی شاهد رشدی بی‌سابقه در ۳ سال گذشته‌ی خود بوده است. این میزان رشد حتی از افزایش ارزش‌ پول‌های رسمی در بانک‌های مرکزی با ۱۲۵ درصد در سال ۲۰۱۶ بیشتر بوده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

SpaceX پس از انجام تحقیقاتی، به علل رخداد حادثه‌ی Cape Canaveral که منجر به انفجار این راکت گردید، دست یافت. این تحقیقات که با همکاری سازمان ایمنی فدرالی و آژانس‌های فضایی چون FAA و NASA صورت گرفته است،‌ شامل مرور دقیق تمامی داده‌ها و موارد ضبط شده و همچنین اجرای آزمایشاتی در مقر تجهیزات این شرکت در کالیفرنیا و تگزاس، می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

شرکت Airbnb درصدد افزایش بودجه‌ی صندوق پس‌انداز ویژه‌ی خود به میزان ۱۵۳ میلیون دلار به عنوان شرکتی مترقی و همگام با گسترش جهانی،‌ برآمده است. به گزارش خبرگزاری‌ها و مطابق با پایگاه داده‌ی سرمایه گذاری CB Insights که به اطلاعات مالی این شرکت دسترسی دارد، در روز جمعه، Airbnb اجازه‌ی فروش سهام سرمایه‌گذاران را تا سقف ۱۵۳میلیون دلار داد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

Microsoft امروز اعلام کرد، مرورگر Edge برای Windows 10 پیرو چند مرورگر دیگر از جمله Chrome و Firefox، در حال استفاده از الگوریتم فشرده‌سازی Brotli می‌باشد. Brotli یک الگوریتم فشرده‌سازی متن‌باز است که توسط Google توسعه یافته و اولین بار در سال ۲۰۱۵ استفاده شده است و تنها به عنوان یک الگوریتم مستقل عرضه نشده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

اخیرا Viber از برخی ویژگی‌های جدید خود به عنوان شرکتی‌ که به نظر می‌رسد در رقابت با دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسانِ تلفن همراه، برنامه‌هایش را تقویت می‌کند، پرده‌برداری کرد.

ادامه مطلب