تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۸:۴۲ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

مترجم: مریم طاهری
بی شک بسیاری از شما بخش زیادی از وقت خود را در مقابل کامپیوتر یا گوشی های موبایل صرف می کنید. این درحالیست که بیشتر کاربران توجهی به سلامت چشمهای خود و آسیبی که دستگاه‌ های الکترونیکی به آنها می‌رسانند، ندارند. کیت تست بیناییEyeQue یا EyeQue Personal Vision Tracker اینجاست تا این گروه از افراد دیگر بهانه‌ای برای عدم توجه به سلامتی چشمان خود نداشته باشند. همچنین این کیت هزینه‌ای خیلی پایینتر از قبض ماهانه موبایل شما دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

مدیران دو کمپانی Meizu و Qualcomm تفاهم نامه ای برای ثبت اختراع امضاع کرده اند که در آن به دادخواهی این دو شرکت علیه یکدیگر پایان داده است. در ماه آگوست نیز کمپانی آمریکایی قراردادی با شرکت Gionee در همین زمینه به ثبت رسانده بود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

رستوران Quince در سن فرانسیسکو، در طی عملکردی جدید غذای مشتریان خود را بر روی تبلت های اپل سرو می کند. این خبر به سرعت در فضای مجازی منتشر شده و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

کمپانی Microsoft در حال توسعه گوشی هوشمند Surface Phone می باشد. این اولین گوشی تولید شده کمپانی پس از فروش کمپانی نوکیا است. به گزارش PhoneArena، تصاویر جدیدی از Surface Phone در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

بلافاصله پس از ارائه بازی Super Mario Run برای پلتفرم iOS، کاربران به بحث و تبادل نظر در فضای مجازی و ثبت درخواست برای ارائه بازی برای Android نیز شدند. خوشبختانه امروز شاهد ارائه ی این اپلیکیشن در فروشگاه Google Play بودیم. اما ظاهرا دانلود بازی غیر ممکن است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

به گزارشی از ABC News، تا چندی پیش در فضای مجازی، تصاویر کودکان در دنیای واقعی به اشتراک گذاشته می شد. اما در ماه های اخیر شاهد تصاویر مادران و عکس هایی از سونوگرافی در صفحات اینترنت هستیم. این در حالی است که یکی از روانشناسان دانشگاه وسترن سیدنی، خوان آرلاندو، می گوید این تصاویر می تواند برای کودکان بسیار آسیب زننده باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ دي

واقعیت مجازی یکی از حوزه‌های داغ در سال ۲۰۱۶ بوده است. شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید هدست‌ها، نمایش‌دهنده‌ها و سایر محصولات مرتبط با این حوزه نموده‌اند. حال ممکن است قدری عجیب به نظر برسد که WordPress نیز وارد دنیای واقعیت مجازی شده باشد.

ادامه مطلب