موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

مترجم: مریم طاهری
چندی پیش خبری رسید که گلکسی اس ۸ احتمالا فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری خواهد بود؛ همان کاری که اپل، موتورولا و LeEco امسال انجام دادند. برخی از نمونه های اولیه این دستگاه هنوز در حال تست می باشند و برخی از آنها در حال اجرا می باشند. سپس گزارش شد شرکت کره‌ای، چند نمونه‌ی اولیه را در دستور کار دارد که برخی از آن‌ها دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هستند. اما اطلاعات جدید دریافت شده حاکی از آن هستند که شرکت برای عرضه‌ی هدست وایرلس در کنار پرچم‌دار بعدی خود طرح‌ریزی کرده است و گلکسی اس ۸ با هدفون‌های بی‌سیم داخل‌گوشی عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

بسیاری از مردم برای گپ‌زدن با خانواده، همکاران و مشتریان در طول روزِ کاری، به Skype وابسته‌اند. شرکت Volvo برای کمک به آن دسته افرادی که خارج از دفترکار هستند، قصد دارد ۹۰ اتومبیل سری high-end را با Skype for Business ادغام کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

در چند سال گذشته Google با استفاده از به اصطلاح knowledge graph ‌ توانست به مراتب نتایج بسیار مفیدی را فقط از لیست یک لینک به دست آورد. کاربران Google می‌توانند اطلاعات زیادی در حوزه‌ی موضوعات مختلف مرتبط، بدون نیاز به کلیک بر روی نتایج هر جست‌جو، در زیر نوار جست‌جو مشاهده نمایند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

برند کره ای مشهور سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدید خود یعنی Galaxy S8 است. با توجه به شایعات منتشر شده پرچمدار جدید این کمپانی مجهز به 8 گیگابایت رم خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

به گزارش دیجی تایمز در روز چهارشنبه، مدیر کمپانی فنلاندی نوکیا اعلام کرد، این شرکت قصد دارد تا پاییز سال 2017، 5 دستگاه گوشی هوشمند را به بازار موبایل روانه کند. وی افزود یکی از این محصولات قرار است ماه فوریه در نمایشگاه Mobile World Congress 2017 معرفی گردد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۰ دي

بیست سال پیش بازی Diablo the Lord of Terror برای اولین بار در دنیای Sanctuary منتشر شد و امروز جشن گذشت ربع قرن از تولید اولیه این بازی است. به همین مناسبت این کمپانی بازی سازی امروز اعلام کرد که بازی Diablo تا 31 دسامبر برای کاربران قابل دسترس خواهد بود.

ادامه مطلب