تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي

گوگل مجددا آسیب پذیری خاصی را در سیستم عامل ویندوز 8.1 شناسایی و آن را افشا کرده است، امری که موجب واکنش خشم آلود مایکروسافت شده است.این حفره امنیتی به مهاجمان امکان می‌دهد تا از راه دور به رایانه های کاربران حمله کنند.مایکروسافت می گوید گوگل با افشای این حفره‌ها بدون آنکه وصله ای برای برطرف کردن آنها عرضه شده باشد، صرفا امنیت کاربران ویندوز را به خطر می اندازد. این شرکت گوگل را متهم کرده که حریم شخصی و اطلاعات خصوصی کاربران را در معرض دسترس هکرها قرار می دهد تا آبرو و اعتبار شرکت مایکروسافت را زیر سوال ببرد.

ادامه مطلب
گوناگون
رضا حسن زاده۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳ شنبه ۱۳ دي

گزارش منتشر شده از سوی مرکز iStrategyLabs نشان می‌دهد که از ژانویه ۲۰۱۴ به بعد سرمایه‌گذاران تمایل کمتری به حضور در فیس‌بوک دارند و جوانان هم دسته‌دسته این شبکه اجتماعی را ترک می‌کنند.
مرکز Frank N. Magid نیز در گزارش مجزا توضیح نشان داده است که محبوبیت فیس‌بوک برای جوانان به پایان رسیده و تعداد این گروه از افراد در بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی به طول کاملا جدی کم شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
رضا حسن زاده۹:۱۳ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۰ دي

شاید از فیلم "مصاحبه" که جنجال های بسیاری برانگیخت به عنوان شروع کننده جنگ جهانی سوم یاد شود اما قبل از این که این اتفاق بیفتد سونی می تواند موفقیت نا خواسته خود را جشن بگیرد.
با وجود این که این فیلم بصورت آنلاین منتشر شده اما بازده آن نشان میدهد که در همین چند روز ابتدایی فروشی بالغ بر 15 میلیون دلار داشته و سود مناسبی برای این شرکت به ارمغان آورده است و اگر این روال ادامه داشته باشد می توان این فیلم را به عنوان پرفروش ترین محصول سونی پیکچرز نامید. این فیلم هم اکنون به محبوبترین فیلم منتشر شده در شبکه های خانگی تبدیل شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳ سه شنبه ۹ دي

از سامسونگ Galaxy Note 4 به عنوان برترین و بهترین فبلت موجود در بازار یاد میکنند و در حالی که بسیاری از رقبای سامسونگ همچون اپل قصد داشته و دارند که این عنوان را از فبلت سامسونگ باز پس بگیرند، اما بدون شک فاصله این فبلت با رقبای خود بسیار زیاد است. اما این به معنی بی عیب و نقص بودن فبلت معروف سامسونگ نیست. کما اینکه ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد این فبلت مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

ادامه مطلب