تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۰ آذر

پروفسور «استیون هاوکینگ» فیزیکدان برجسته انگلیسی هشدار داد که تلاش برای ساخت ماشین‌های هوشمند و متفکر، تهدید جدی برای بشریت محسوب می‌شود.
پروفسوراستیون هاوکینگ، دانشمند برجسته بریتانیایی گفته است تلاش‌ها برای آفریدن هوش مصنوعی، تهدیدی برای وجود بشر است. او به بی‌بی‌سی گفته است که توسعه کامل تکنولوژی هوش مصنوعی می تواند پایان نژاد بشر باشد.
هشدار این دانشمند در واکنش به سوال درباره تکنولوژی‌ای است که خود او نمونه‌ای ساده از آن را برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند.
اما دیگران کمتر نگران چشم‌انداز آینده هوش مصنوعی هستند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر

همانطور که قبلا گفتیم انتظار میرفت سامسونگ پرچم دار جدید خود را در نیمه اول سال آینده معرفی کند و با نام Galaxy S6 وارد بازار میشود . اخیرا اطلاعاتی در باره این اسمارت فون در بنچمارک AnTuTu مشاهده شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
رضا حسن زاده۲:۴۸ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۳ آذر

طبق گزارش ها و قول های قبلی که به کاربران اچ تی سی داده شده بود و پس از چند باار بدقولی در ارائه آپدیت اندروید 5 قرار بود دیروز آپدیت این سیستم عامل در دسترس کاربران قرار بگیرد که به نظر می رسد این امکان هنوز میسر نشده و این کاربران می بایست فعلا منتظر برطرف شدن مشکلات موجود باشند.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۸:۲۴ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر

آخرین آپدیت عمومی عرضه‌شده برای آی‌اواس تا به امروز، یعنی نسخه‌ی ۸.۱.۱، حفره‌هایی که از آن‌ها برای جیلبریک‌کردن آی‌اواس ۸.۱ به وسیله‌ی ابزار جیلبریک پانگو استفاده شده بود را بست. اما چندی از این موضوع نگذشت که در ویدیوهای منتشرشده‌ی جدیدی iH8sn0w را دیدیم که دستگاه جیلبریک‌شده‌ی مجهز به آی‌اواس ۸.۱.۱ خود را به نمایش گذاشته بود.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا حسن زاده۱:۵ - ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر

شما مي توانيد در زماني کوتاه ؛ فقط و فقط در کسري از دقيقه ؛ سرعت RAM کامپيوتر خود را افزايش دهيد.اين ترفند براي بهتر اجرا شدن بعضي از بازي ها هم موثر خواهد بود.با اين روش حتي مي شود خوشبين بود که ديگر کامپيوتر هنگ هم نکند !

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۳:۲۲ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ آذر

بعد از حمله هکری گسترده هفته گذشته به شبکه‌های رایانه‌ای شرکت سونی، کارکنان این شرکت مجبور شدند برای انجام امورشان از شیوه‌ای قدیمی استفاده کنند: کاربرد قلم و کاغذ.
حمله هکری به سونی چنان شدید بود که کل شبکه رایانه ای شرکت سونی را به طور کامل از دسترس خارج کرد و باعث شد آنها مجبور شوند بدون استفاده از رایانه امور مختلف خود را انجام دهند.

ادامه مطلب