محبوب ترین ها
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

یک برنامه ی مشارکتی جدید به ارائه ی اطلاعات مربوط به رویدادها، به منظور کمک به شما برای اجتناب از بروز تاخیرها می پردازد.
اپلیکیشن های جهت یابی مانند Apple Maps, Google Maps و Waze برای زمانی که شما لازم است بدانید که در حال نزدیک شدن به ترافیک سنگین یا راهبندان هستید، بسیار خوب هستند. Waze از انجام این وظیفه به همراه برنامه ی مشارکتی رویدادهای جهانی خود، فراتر رفته است. این شرکت در حال همکاری با برگزارکننده های رویدادهای بزرگ مانند دوی استقامت و سایر رویدادهای ورزشی است تا شما را از تجربه کردن تاخیرهای غیرضروری بازدارند. این شرکا در حال حاضر قادر هستند تا از ابزار نهایی Waze به منظور وارد شدن هر نوع انسداد برنامه ریزی شده که ممکن است در زمان رویدادها با آن ها روبرو شوید، استفاده کنند. گزارشات به دست آمده از TechCrunch اعلام کرده اند که برگزارکنندگان رویدادها قادر خواهند یود تا به اضافه کردن جزئیاتی مانند محدودیت

ادامه مطلب
اپلیکیشن
حمید رضا مازندرانی۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ مرداد

اپلیکیشن های موبایلی که به شما کمک می کنند گیتار خود را کوک نمایید، چیز جدیدی نیستند؛ اما حالا شرکت Fender نیز که یک سازنده صاحب نام در زمینه تجهیزات موسیقی است، یک اپلیکیشن جدید عرضه کرده است. این اپلیکیشن به همراه گیتار محبوب این شرکت عرضه می شود که برای همه افراد (از مبتدی گرفته تا نوازندگان حرفه ای) می تواند مفید باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ مرداد

اپلیکیشن لیفت، که با استفاده از آن افراد می توانند دیگران را در یک مسیر سوار خودروی خود بکنند یا خودشان سوار خودروی دیگران بشوند، یک ویژگی جدید عرضه کرده است. با این ویژگی دیگر نیاز نیست مسیر خود را به صورت دستی مشخص بکنید. حالا دیگر می توانید با انتخاب گزینه "اضافه کردن مقصد" یک مقصد جدید به مسیرهای قبلی خود اضافه بکنید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد

مجموعه ی اپلیکیشن ها بیشتر از این در انحصار BB10 و Priv قرار ندارد.
حتی اگر Kim K در نهایت BlackBerry را کنار بگذارد، همچنان می تواند بخشی از تجربه ی BB را به وسیله ی یک تلفن اندروید، دوباره تکرار کند. سازنده ی تلفن کانادایی به عرضه ی Hub + Suite برای اپلیکیشن ها در Google Play و برای دستگاه هایی پرداخته است که سیستم عامل Android Masrhmallow در آن ها استفاده می شود. BB’s Hub به نشان دادن تمام ایمیل ها و اطلاعیه های رسانه های اجتماعی شما در یک رابط کاربری می پردازد، در حالی که Suite در مجموع، به همراه اپلیکیشن تقویم و یک مدیریت کننده ی رمزعبور عرضه می شود. همانطور که این شرکت در پست خود اعلام کرده است ، زمانی ما Hub را به عنوان نزدیکترین چیز به یک اینباکس جهانی توصیف می کردیم، Hob + قرار بود منحصرا به BlackBerry 10 و تلفن های اندروید BB priv تعلق داشته باشد، اما فروش آهسته ی شرکت، مانعی برای این نرم افزار به منظور دستیابی به کاربران تا جای ممکن بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ مرداد

متخصصین کمپانی دکتر وب به تازگی نوع جدیدی از نرم افزار مخرب را پیدا کرده اند.این ویروس تروجان پس از دانلود و نصب از فروشگاه Google Play و پرداخت درون برنامه ای برای نصب نسخه کامل آن حساب بانکی شما را خالی خواهد کرد.
سرقت پول بجای بهینه سازی
این ویروس Android.Slicer نام دارد و نه تنها از گوگل پلی بلکه از دیگر سایت های نامعتبر قابل دانلود است. این ویروس در قالب نرم افزار بهینه سازی سیستم به شما پیشنهاد داده می شود اما پس از نصب از شما سرقت خواهد کرد و همچنین سبب اختلال در برنامه ها، غیر فعال کردن دکمه تماس سریع، بلوتوث، wifi و بسته شدن ناگهانی برنامه ها خواهد شد.
مدتی پس از نصب اختلالات در برنامه ها آغاز خواهد شد و با روشن و خاموش کردن صفحه نمایش و یا وای فای، مک آدرس و اطلاعات سیستم عامل به سرور های هوشمند ارسال خواهد شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ مرداد

کمپانی HTC یک فروشگاه اپلیکیشن موسوم به Viveport برای هدست های واقعیت مجازی خود راه اندازی کرده است. بر خلاف فروشگاه Steam که مخصوص خرید بازی است، در این فروشگاه جدید اپلیکیشن هایی در زمینه آموزش، مسافرت، اخبار و تجربه های دیگر وجود دارد. این فروشگاه از طریق وب، موبایل، ویندوز و البته از طریق خود هدست وایو قابل دسترسی است. HTC یک نسخه آزمایشی از این سرویس را برای توسعه دهندگان به زودی افتتاح می کند، و در نهایت پاییز امسال عرضه عمومی خواهد شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ مرداد

اپلیکیشن "فروشگاه اپل" (موسوم به Store app، که البته با فروشگاه اپلیکیشین تفاوت دارد) خرده فروشی های موجود در هر ناحیه جغرافیایی را معرفی می کند. حال این اپلیکیشن چند ویژگی جدید معرفی کرده است، از جمله این که اعلام می کند که سفارش شما در چه زمانی آماده خواهد شد و از مراجعه مکرر شما به فروشگاه جلوگیری می کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
حمید رضا مازندرانی۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ مرداد

گوگل ویژگی نقشه با چند نقطه توقف (multi-stop) را در فروشگاه اپلیکیشن iOS عرضه کرده، که کار را برای برنامه ریزی سفر بین شهری یا یک ماموریت جاده ای خسته کننده آسان می سازد. شرکت گوگل، ویژگی مذکور را در ماه ژوئن برای اندروید عرضه کرده بود. با این ویژگی کاربران اندروید می توانند بیشتر از یک مقصد را روی نقشه مشخص سازند.

ادامه مطلب