محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۴ تير

گوشی پیشرو شرکت HTC، که HTC 10 نام گرفته است، تا آخر جولای به قیمت 599 دلار (که از قیمت قبلی 699 دلار کمتر است) عرضه خواهد شد. این تخفیف برای گوشی هایی که از وب سایت رسمی شرکت خریداری شده اند در نظر گرفته شده و یک اعتبار 100 دلاری هم برای خرید بیشتر تجهیزات موجود است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۴ تير

مشخصات و قیمت رسمی گوشی زیبا و هوشمند آنر 8 به صورت رسمی اعلام شد. این دستگاه دارای بدنه ای شیشه ای و دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر با کیفیت در مکان هایی با کیفیت پایین برای عکاسی می باشد.
ویژگی

چیپ ست: Kirin 950، 8 هسته ای (چهار هسته Cortex-A72 با کلاک تا 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 تا 1.8 گیگاهرتز)، گرافیک Mali T880MP4، مودم LTE cat.6

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير

دوربین بزرگتر و طراحی تمیزتر آن غیر قابل تردید است.
اگر می خواهید بدانید که آیفون 7 در زمانی که چیزی بیشتر از تنها یک پوسته ی خالی باشد، چه شکلی دارد، نیازی نیست تا بیشتر از این برای دانستن آن صبر کنید. Nowhereelse.fr به یکی از تصاویر درز پیدا کرده دست یافته است که به ارائه ی یک نمای کامل تر و فوق العاده واضح از گوشی بعدی اپل در اختیار ما قرار می دهد. این تصویر فوری به دست آمده از نمونه ی این دستگاه نشان می دهد که آیفون آینده در اندازه ی استاندارد، باید از لنزهای دوربین بزرگتر با برآمدگی بیشتر( و به احتمال زیاد یک حسگر بزرگتر) و خطوط آنتن تمیزتر برخوردار باشد. در حالی که این تصویر تضمینی نیست که اپل امسال دقیقا همین محصول را به بازار عرضه کند، ما معتقدیم که این عکس در خارج از دفتر کار Lite-On گرفته شده است که یک شرکت دارای تخصص های نوری و تکنولوژی منبع تغذیه می باشد. ممکن است که شخصی بدنه ی آیفون را به Lite-On و یا شرکت های در نزدیکی آن برای امتحان کردن آورده باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۲ تير

به گزارشی از منبع ایتالیایی Plaffo؛ کمپانی هیولت پاکارد گوشی هوشمند جدید خود را با نام HP Elite X3 منتشر کرده است . ویندوز 10 برای این گوشی هوشمند قابل اجرا می باشد.
قیمت این دستگاه در آغاز عرضه معادل گوشی آیفون 6S پلاس می باشد.
همزمان با عرضه آی فون 7
با توجه به منابع خودی، عرضه این گوشی همزمان با ارائه آی فون 7، در سپتامبر آغاز خواهد . قیمت آن در ایتالیا معادل 699 یورو خواهد بود. قیمت این گوشی با چنین ویژگی هایی بسیار ارزان به نظر می رسد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۲ تير

هفته آینده، ما یک بررسی کامل درباره گوشی های Moto G4 and G4 Plus که در آن زمان به بازار آمریکا عرضه می شوند، خواهیم داشت. با این حال باید بگوییم که دید اولیه ما به این محصولات بسیار مثبت بوده است. با فرض این که قیمت پایه این گوشی ها 200 دلار آمریکا باشد، آن ها از لحاظ ارزش هیچ چیز کم ندارند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲:۳۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۲ تير

شما همچنین می توانید آن ها را برای بازدید آفلاین دانلود کنید.
آن چه که به اندازه ی خدمات ویدیویی پرتقاضای Vimeo به خوبی عمل می کند، پلتفرم هایی مانند Roku می باشد، و این تجربه ی کاربری موبایل نیاز به تلاش بیشتری دارد. با داشتن این مورد در ذهن، Vimeo به عرضه ی یک به روزرسانی برای نسخه ی خود در اپلیکیشن های iOS و اندروید پرداخته است، که برای کاربران امکان دسترسی آسان به ویدیوهایی را فراهم می کند که برای آن ها اشتراک داشته اند، آن ها را خریداری کرده و یا اجاره کرده اند. این کتابخانه ی جدید از محصولات خریداری شده همچنین به شما اجازه می دهد تا به دانلود کردن محتوای موردنظر و بازدید از آن به صورت آفلاین بپردازید، و این ویژگی برای زمان هایی است که به وای فای دسترسی ندارید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير

طی گزارشی در سایت رسمی کمپانی سامسونگ، گوشی جدید این شرکت به نام گلکسی J2، با ویژگی حلقه اعلان ال ای دی دور دوربین اصلی عرضه خواهد شد. نوآوری جدید سامسونگ اسمارت گلو نام دارد و می توان رنگ ان را به دلخواه تغییر دارد.
سامسونگ گلکسی J2 به یک حلقه ال ای دی هوشمند مجهز شده و شما می توانید هشدار اعلان این لامپ را برای مخاطبین خاص خود فعال نمایید تا در هنگام دریافت پیامک از آش شخص و یا تماس بی پاسخ به شما هشدار دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير

منابع آگاه از موتو جی اولین عکس گوشی هوشمند جدید Huawei را، در صفحه خود منتشر کردند. همچنین برخی از ویژگی های فنی دستگاه نیز مشخص شده است.

دستگاه در عکس نشان داده شده ، دارای کد به شماره H1621 + H1622 است این درحالی که در مدل قبلی دستگاه نکسوس 6P با کد H1511 + H1512 تولید شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند