محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ آذر

بر اساس خبری از The Globe and Mail، کانادا، کارشناس ارشد مالی هواوی را به اتهام نقض تحریم‌های ایالات متحده‌ی آمریکا بر علیه ایران دستگیر کرد. Meng Wanzhou، روز شنبه در ونکوور، کانادا و پس از درخواست قانونی از طرف ایالات متحده دستگیر شد و با استرداد به آمریکا مواجه است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ آذر

طبق خبری از سایت مشاغل Glassdoor، فیسبوک دیگر بهترین مکان برای کار نیست.
موقعیت این شبکه‌ی اجتماعی بر اساس لیست ۱۰۰ مکان برتر کار در ایالات متحده‌ی آمریکا که بازخوردی از کارمندان است، از جایگاه اول در سال ۲۰۱۸ به جایگاه ۷ در سال ۲۰۱۹ افت کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ آذر

گوگل به‌روزرسانی امنیتی دسامبر برای اندروید و کاربران پیکسل را عرضه کرد. این انتشار شامل بیش از دوازده وصله‌ی عملکردی برای ارتقا عملکرد و اشکالات اولیه‌ی Pixel 3 و 3 XL است. مهم‌تر از همه اینکه، این وصله قادر به تعمیر مشکل مدیریت حافظه است که تاکنون منجر شده این گوشی‌ها به طور ناگهانی برنامه‌هایی مانند اسپاتیفای را پیش از زمان معمول ببندد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ آذر

گزارش جدیدی از بلومبرگ آنچه درباره‌ی برنامه‌ی زمانی اپل در مورد نسل آینده‌ی ارتباطات سلولار، 5G، شنیده‌ایم را تکرار کرد و نشان داد تا قبل از سال ۲۰۲۰ نباید منتظر هیچ آیفون سازگاری با آن بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ آذر

اپل در نهایت ممکن است نسخه‌ی بهبود یافته‌ی AirPodهایش را در سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۹ عرضه کند، و احتمالا آن را برای سال ۲۰۲۰ مجددا طراحی کند. 9to5Mac به گزارش جدیدی از تحلیلگر اپل، Ming-Chi Kuo اشاره می‌کند که می‌گوید تقاضا برای این محصولات در سال‌های جاری رشد زیادی می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۳ آذر

۱۵ آوریل ۲۰۱۹، تاریخ دادگاه رسیدگی به پرونده‌ی دعوی کوالکام علیه اپل تعیین شد. Union-Tribune سان دیگو اعلام کرد، دو طرف پرونده قادر به رسیدن به توافقی در این مورد نبودند. کوالکام، اپل را متهم کرده که طراحی اختصاصی آن را در اختیار اینتل گذاشته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۱ آذر

پس از سه سال راه‌اندازی، گوگل این سرویس مرکزی‌اش را رسمی‌تر می‌کند. Project Fi قابلیت‌های بلندپروازانه‌تری می‌گیرد و صاحب نام جدیدی می‌شود: Google Fi. اما خبر مهم‌تر اینکه، حالا این پروژه از تعداد زیادی تلفن‌ها از جمله آیفون و اکثریت گوشی‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۰ آذر

گسترش قرارداد جستجوی فایرفاکس با گوگل، به افزایش ۸ درصدی درآمد سالانه‌ی موزیلا نسبت به سال ۲۰۱۷ و رسیدن به ۵۶۲ میلیون دلار کمک کرد.
رسوایی حفظ حریم خصوصی کمبریج آنالیتیکا و مداخله‌ی انتخاباتی روسیه منجر شد تعداد زیادی از مردم این سوال را از خود بپرسند که آیا تکنولوژی امروزی حقیقتا سود خالصی برای جامعه است. اما موزیلا با این نوع از مشکلات اینترنت سالم مبارزه می‌کند.
Denelle Dixon، مدیر ارشد عملیاتی این شرکت گفت: "امنیت و حریم خصوصی به جریانی اصلی تبدیل شده است. و ما خوشحالیم که می‌توانیم درباره‌ی این مسائل به گونه‌ای صحبت کنیم که دانش و درک بیشتری برای مصرف‌کننده ایجاد می‌کند."

ادامه مطلب