محبوب ترین ها
امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ شهريور

به گزارش سایت رسمی پلیس فتا و به نقل از منبع Comodo Antivirus، پس از انتشار ویندوز 10 در ماه جولای سال 2015، ویندوز 10 به عنوان امن ترین ویندوز و با پشتیبانی قوی شناخته شد. مرورگر جدید EDGE و نسخه ی جدید Windows Defender حالا دیگر به تکامل رسیده و دارای امنیت بالایی می باشد. اما فراتر از شگفتی، حقیقت غم انگیز این است که هیچ چیز 100٪ امن در جهان اینترنت وجود ندارد و در طول زمان مردم متوجه شده اند که ویندوز 10 هم دارای نقص امنیتی است. در این مقاله، ما به نقاط ضعف امنیتی ویندوز 10 اشاره می‌کنیم و راهنمایی هایی در مورد چگونگی غلبه بر آنها را ارائه می‌دهیم.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور

بر اساس گزارش یکی از منابع در شرکت Piriform، هکرهای ناشناس اطلاعات 2.3 میلیون کاربر برنامه‌ی پاکسازی CCleaner را ربوده اند. این داده ها با استفاده از جایگذاری یک کد مخرب در به روز رسانی ماه آگوست به سرقت رفته است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

Apple رسما برنامه های گمراه کننده ای را برای سیستم عامل iOS ممنوع کرده و آنها را از App Store حذف کرد. این رویداد جهانی در بزرگترین کمپانی جهان، به تیتر اول روزنامه ها تبدیل شده است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

Google مجبور شده است حدود 50 برنامه ی کاربردی را از فروشگاه Play Store حذف کند. این اقدامات به دلیل پاک کردن این فروشگاه از کدهای مخرب جایگذاری شده در برخی از اپلیکیشن های Play Store صورت گرفته است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ شهريور

Apple به تازگی در مورد رخداد مشکلی که حساب‌های کاربری توسعه‌دهندگان را تحت تأثیر قرار داده است توضیحی منتشر کرده است. به گفته‌ی این شرکت ایراد به وجود آمده به دلیل باگی بوده و نه نقص امنیتی.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ شهريور

نگرانی فزاینده‌ای در خصوص ارتباط نزدیک مجموعه نرم‌افزارهای امنیتی Kaspersky Lab با دولت روسیه منجر به برچیده شدن محصولات این شرکت در خرده فروشی Best Buy شده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۸ شهريور

Lenovo چند سال پیش به دلیل پیش نصب برنامه‌ی تبلیغاتی VisualDiscovery بر روی برخی محصولاتش از سوی دادگاهی محکوم به پرداخت جریمه شده بود. حال که مدتی از آن زمان می‌گذرد، این شرکت موافقت خود را با پرداخت ۳.۵ میلیون دلار جریمه اعلام کرده است.

ادامه مطلب