گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ دي

بر اساس اسنادی از اسنپ، مدیرمالی آن، Tim Stone از کارش استعفا می‌دهد.
Evan Spiegel، مدیرعامل اسنپ در یادداشتی که توسط TechCrunch منتشر شده به کارمندانش نوشت "Tim در دوران کوتاه حضورش تاثیر بزرگی بر روی تیم ما داشت و ما به خاطر تمام فعالیت‌هایش از وی سپاسگذاریم." این دومین خروج مدیر مالی اسنپ در طول ۱۲ ماه گذشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ دي

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد موضوع تبدیل ودایع مشترکان تلفن ثابت به سهام که در چند سال گذشته مطرح شده بود و رقمی معادل ۳۵۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شد، گفت: این موضوع در دست بررسی حقوقی است در صورتی که به جمع‌بندی برسد آن را رسانه‌ای می‌کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ دي

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره اجرای رای دیوان عدالت اداری برای لغو دریافت هزینه آبونمان از مشترکان گفت: در زمینه این حکم در حق مخابرات اجحاف شده است و این رای برای ابطال مصوبه سازمان تنظیم مقررات بوده که مخابرات مجبور به اجرای آن شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ دي

به گزارش مهر، مجید صدری در نشست خبری امروز با بیان اینکه تلفن‌های ثابت بدون کارکرد تخلیه و به شبکه مخابرات باز می‌گردد، گفت: طی یک سال اخیر موضوع تعیین تکلیف تلفن‌های بدون کارکرد را که حدود ۴ سال بلااستفاده مانده بودند در دستور کار قرار دادیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ دي

محمدجواد آذری جهرمی، در نشست پیش به سوی ایران دیجیتال با حضور رییس جمهور افزود: ۱۰ میلیون نفر به اینترنت پهن باند ثابت دسترسی پیدا کردند این رقم قبل از دولت یازدهم ۴ میلیون مشترک بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ دي

به گزارش مهر، به دنبال دستور صریح امروز رئیس جمهور به وزیر ارتباطات برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی در حاشیه نشست صبح امروز در وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر از اخطار جدی به دفاتر خدمات ارتباطی که با شیوه‌های غیرقانونی سیم‌کارت تلفن همراه در اختیار ارسال‌کنندگان پیامک‌های مزاحم قرار می‌دهند خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۹ دي

رئیس سازمان فضایی گفت: با مدیر پروژه صحبت کردم و گفت در عرض شش تا هشت ماه ما می‌توانیم یک ماهواره با کیفیت بهتر از پیام بسازیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و ریس سازمان فضایی در گفت‌وگویی رادیویی توضیحاتی درباره پرتاب ماهواره پیام ارایه کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۹ دي

«پیش‌بینی می‌کنیم با فعالیت در بخش تولید تجهیزات بانکی در سال ۲۰۱۹ مانع خروج ۱۲ میلیون دلار ارز از کشور شویم.»
به گزارش پیوست محمد مظاهری، مدیرعامل توسن تکنو، با بیان این مطلب در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی اعلام کرد که این شرکت با توجه به آغاز فعالیت تولید خود در بخش تجهیزات بانکی از اردیبهشت سال ۹۷ در تلاش است تا میزان تولیدات تجهیزات در این زمینه را افزایش دهد. او با اشاره به همکاری با شرکای تجاری خارجی گفت: «طی سال‌های گذشته ما همواره همکاری خوبی با شرکای چینی و کره‌ای خود داشتیم و هم‌اکنون نیز تولیدات داخل کشور را تحت لایسنس آن‌ها تولید می‌کنیم.»

ادامه مطلب