ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ دي

به گزارش مهر، مرتضی براری در اینستاگرم نوشت: بیش از ۹۰ درصد صادرات و واردات از طریق راه‌های دریایی انجام می‌شود و صنعت دریانوردی به یک بستر مهم برای تبادل کالا و انرژی تبدیل شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ دي

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرم نوشت: عده‌ای خواستار شفافیت در بودجه ساخت ماهواره شده بودند، کل بودجه ساخت ماهواره «پیام» در طول ده سال، حدود ۱.۲ میلیون یورو بوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ دي

به گزارش فارس، در تازه‌ترین گزارش فصلی کافه‌بازار، ۷ علت پرتکرار رد برنامه‌ها در فصل پاییز مطرح شده است.
توسعه‌دهندگان هنگام ساخت و ارسال محصول خود برای انتشار در کافه‌بازار موظف به رعایت مجموعه قوانین و مقرراتی هستند که به استفاده‌ی امن و آسان کاربر منجر شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ دي

اپل می‌گوید که قصد استفاده از مودم‌های کوالکام را در آیفون‌های مدل XS، XS Max، و XR داشته، اما کوالکام در پی شکایت اپل از این شرکت در مورد اقدامات مجوزدهی‌اش از فروش تراشه‌هایش به اپل سر باز زد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ دي

توئیتر در مصاحبه با Engadget در نمایشگاه CES 2019 گفت، قابلیت جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد چگونگی نمایش و حس مکالماتشان را تغییر دهند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ دي

گوگل در زمینه‌ی جستجو کردن، ویژگی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که جستجو در مورد موضوع خاصی را در یک دوره‌ی طولانی مدت آسان‌تر می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ دي

به گزارش ایبنا، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در پاسخ به اینکه آیا سال آینده در صورت تغییر قیمت ارز نیمایی، قیمت اینترنت تغییری خواهد داشت یا نه؟ گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت برای تغییر نرخ اینترنت هیچ برنامه‌ای ندارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ دي

به گزارش ایران، بزرگ‌ترین فروشگاه اپلیکیشن در کشور در گزارش فصل پاییز خود بیشترین تمایل کاربران هر استان به برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی را منتشر کرد.
این گزارش که طبق تحلیل رفتار کاربران این فروشگاه تهیه شده است، بیشترین طرفدار برنامه‌های «عکاسی» به کاربران استان گیلان، دسته‌ «موسیقی و صدا» به کاربران استان خراسان شمالی، دسته برنامه‌های آب و هوا به کاربران استان گلستان، برنامه‌های مربوط به «سبک زندگی» به کاربران خراسان جنوبی و برنامه‌های «کسب و کار» به کاربران یزدی اختصاص دارد.
تهرانی‌ها برنامه‌های «رفت و آمد» و «خرید» را بیشتر بارگذاری کرده‌اند. طرفدار برنامه‌های «خبرها و نشریات» و «سیر و سفر» کاربران بوشهری هستند.

ادامه مطلب