ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۸ دي

به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس تاکید کرد که اگر نحوه محاسبه قیمت بسته‌های اینترنتی به شفاف‌سازی نیاز داشته باشد کمیسیون متبوعش ورود می‌کند.
رمضانعلی سبحانی‌فر با بیان اینکه تنوع بسته‌های اینترنت همراه باعث سردرگمی مردم می‌شود، گفت: در ماه‌های گذشته گلایه‌مندی مشتریان از بسته‌های اینترنتی باعث شد این موضوع در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور وزیر ارتباطات بررسی و تغییراتی با هدف شفافیت در محاسبه قیمت‌های بسته‌های اینترنتی همراه حاصل شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۸ دي

به گزارش ایسنا، رییس پژوهشگاه فضایی ایران از همکاری با ۱۲ دانشگاه خبر داد و گقت: علاوه بر آن ماهواره "پیام" برای انجام تست تحویل‌گیری شد.
دکتر حسین صمیمی در افتتاح چهارمین نشست تخصصی دستاوردهای علمی و فنی پژوهشگاه فضایی ایران با تاکید بر اینکه این پژوهشگاه رقیب هیچ دانشگاه و بخش خصوصی نیست، افزود: در خصوص تعامل با دانشگاه رویکرد ما رفع نیازهای دانشی و فناورانه پژوهشگاه فضایی ایران در پروژه‌های جاری و آتی و جهت‌دهی به تحقیقات دانشجویان در راستای نیازهای فضایی کشور بوده است.
وی از همکاری با ۱۲ دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این همکاری به ارزش ۵۲ میلیارد ریال بوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۸ دي

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مدیرعامل شرکتی که با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی و تبلیغات گسترده در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری چند میلیارد تومانی از صدها متقاضی خرید گوشی تلفن همراه کرده بود، دستگیر شد.
سردار علیرضا لطفی در این باره گفت: در پی طرح شکایت ده‌ها مالباخته از «شرکت ایده‌پردازان آریابد سروش» و ارجاع پرونده از شعبه‌ی دهم بازپرسی دادسرای ویژه کارکنان دولت، پرونده برای رسیدگی ویژه در اختیار معاونت مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۸ دي

به گزارش مهر، آخرین آمار ارائه شده از وضعیت برخورد با سیم کارت‌های شخصی ارسال کننده‌ی پیامک تبلیغاتی که در پایگاه اطلاع‌رسانی رگولاتوری منتشر شده است، نشان می‌دهد که ۶۲ هزار و ۳۶۴ سیم کارت تا پایان روز ۸ دی ماه جاری به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی مزاحم، قطع سرویس شده‌اند.
این درحالی است که تا روز ۲۵ آذرماه شمار سیم‌کارت‌های قطع شده به دلیل مزاحمت پیامکی، ۳۰ هزار سیم کارت بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۸ دي

شرکت ایرانسل در راستای تکمیل و بهبود پوشش شبکه‌ی تلفن همراه خود از تمامی مالکینی که تمایل به همکاری با این شرکت جهت تخصیص بخشی از ملک خود جهت نصب آنتن BTS در قالب قرارداد استیجاری دارند، دعوت به همکاری کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۸ دي

آمازون اعلام کرد رکوردی دیگر را در این فصل از تعطیلات شکسته است. این شرکت می‌گوید "ده‌ها میلیون نفر" که برای عضویت Prime ثبت نام کرده‌اند به آن اضافه شدند. مشتریان جهانی آن هم کالاهای بیشتری را نسبت به قبل خریدند و سفارش دادند که شامل "میلیون‌ها دستگاه آمازون بیشتر" در مقایسه با سال گذشت می‌شد. پرفروش‌ترین محصول، همانند روز جمعه‌ی سیاه، بار دیگر اسپیکرهای Amazon Echo و Fire TV بودند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۸ دي

متعاقب نگرانی‌ها درباره‌ی توانایی فیسبوک در حفاظت از اطلاعات کاربران که موجب شکایت دولت، انتقاد در کنگره‌ی آمریکا، و گزارش نیویورک تایمز در مورد چگونگی به اشتراک‌گذاری اطلاعات با دیگر شرکت‌ها شد، روز چهارشنبه سهام این شرکت افت کرد.

ادامه مطلب