گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر

وال استریت ژورنال گزارش کرد، دولت آمریکا در تلاش است متحدانش را متقاعد سازد از تجهیزات هواوی در ارتباط با نگرانی‌های امنیتی استفاده نکنند. منابع خبری مدعی شدند، مقامات دولت آمریکا با همتایان خود در آلمان، ژاپن، و ایتالیا ملاقات کردند و مشوق‌های مالی را به کشورهایی که استفاده از این تولیدکننده‌ی چینی را متوقف کنند، ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر

با کاهش فروش، سامسونگ تمامی دارایی‌اش را در یک چیز سرمایه‌گذاری نمی‌کند.
به سرعت به سال ۲۰۱۹ نزدیک می‌شویم و این بدان معنا است که زمان راه‌اندازی پرچمدار سالانه‌ی سامسونگ Galaxy S به زودی فرا می‌رسد. در حال حاضر مدت‌ها است این شرکت با کاهش فروش گوشی‌های هوشمندش مواجه است، و اگر جدیدترین گزارش وال استریت ژورنال حقیقت داشته باشد، به نظر می‌رسد استراتژی ۲۰۱۹ سامسونگ راه‌اندازی تمامی گروه‌های مدل‌های گوشی‌های هوشمند بالا رده‌اش است و اینکه به بازار اجازه‌ی تصمیم‌گیری بدهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر

به گزارش رویترز، مدیر اجرایی شرکت نفت و گاز Total روز جمعه گفت، این شرکت در صورت فراهم بودن زمینه‌ی رقابت برابر با تولیدکنندگان چینی و آسیایی، سرمایه‌گذاری سنگینی در تولید باتری ماشین می‌کند.
سازنده‌ی باتری Saft، واحدی از Total، در ماه می گفته بود قصد سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ میلیون یورویی (۲۳۳ میلیون دلاری) را در نسل آینده‌ی پروژه‌ی اتحادیه‌ی باتری اروپا برای تحقیق، توسعه، و ساخت نسل جدیدی از باتری‌های ارزشمند در جهت رقابت با رقبای آمریکایی و آسیایی دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر

به گزارش ایسنا، عضو شورای فضای مجازی با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت کشور درگیر خدمات رایگان پیام‌رسان‌های خارجی هستند، گفت: به منظور توسعه‌ی پیام‌رسان‌های داخلی درصدد هدایت شرکت‌های دانش بنیان و نوآوران به این حوزه هستیم.
دکتر رسول جلیلی در نشست خبری با اشاره به جایگاه شبکه‌های اجتماعی در دنیا، افزود: در ایران به دلیل گسترش پهنای باند و ارتقاء نسل‌های جدید ارتباطی، فضای ارتباطی در قالب برنامه‌هایی در اختیار مردم قرار گرفته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر

به گزارش مهر، به‌زودی با مصوبه‌ای که دولت با همکاری مرکز ملی فضای مجازی در دست تنظیم دارد، فعالیت استخراج‌کنندگان پول دیجیتال و صرافی‌های الکترونیکی ارزرمزها قانونی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر

به گزارش تسنیم، با اجرایی شدن تغییرات جدید در فرایند رجیستری گوشی‌های تلفن همراه و دسترسی به دیتابیس اطلاعات گذرنامه، سوءاستفاده از رویه‌ی واردات مسافری در خصوص گوشی‌های تلفن همراه به‌ طور کامل محدود خواهد شد.
شنیده‌ها حاکی از آن است که تغییرات جدیدی در خصوص رجیستری گوشی‌های تلفن همراه اعمال شده است. بر این اساس از این پس با هر پاسپورت امکان ترخیص یک گوشی تلفن همراه که از طریق رویه‌ی مسافری وارد شده است، وجود دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر

به گزارش دیجیاتو، رضا الفت‌نسب، عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه‌ی کسب و کارهای اینترنتی از توقف کار کسب و کارهای مجازی در حوزه‌ی خرید و فروش سکه، طلا، جواهر و مصنوعات آن خبر داد و اعلام کرد که این اتحادیه با همراهی و همفکری کمیسیون تخصصی طلا و جواهر و فعالان مجازی همین حوزه در حال تدوین آئین‌نامه برای این دسته از کسب و کارهای مجازی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید از مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر راه‌اندازی این مجموعه را فعالیتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی مسئولیت اجتماعی عنوان کرد.
نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با حضور در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از نزدیک با فعالیت‌های این مجموعه و استارتاپ‌های مستقر در این مرکز آشنا شد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این بازدید گفت: «از دانشگاه امیرکبیر و سامسونگ تشکر می‌کنم که زمینه‌ای را فراهم کردند تا جوانان ما در این شرایط خاص کشور بتوانند با استفاده از امکانات این مجموعه ظرفیت‌های خود را به خوبی نشان دهند.»

ادامه مطلب