ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ آذر

به گزارش پیوست، پرداخت‌یاران با اتصال به «سامانه‌ی جامع پذیرندگان» اطلاعات پذیرندگان خود را طبق تفاهم‌نامه‌ی امضا شده با شاپرک در اختیار این شرکت قرار می‌دهند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ آذر

از صبح روز گذشته تا ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۶ آذر ماه ۹۲۶۹۷ هزار ۷۰۶ نفر برای ثبت نام به سامانه‌ی الکترونیکی کارت سوخت مراجعه کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهندس اصولی، سخنگوی ستاد ثبت نام الکترونیکی کارت سوخت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از مجموع تعداد مراجعان برای ثبت نام تنها ۳۷ هزار و ۶۸۶ نفر در نوبت خود مراجعه و امکان ثبت نام داشتند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ آذر

اطلاعات جدید به دست آمده در روز شنبه نشان می‌دهد، خریداران بیشتری تمایل به استفاده از اینترنت برای انجام معاملات و شروع فصل خرید برای تعطیلات آخر سال دارند. از این طریق، آن‌ها قادر به خرید هر چیزی هستند، از پوشاک گرفته تا تلویزیون‌های صفحه تخت. همچنان خریدهای رکوردشکن بیشتری در این شکل ثبت می‌شوند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ آذر

Logitech، تولیدکننده‌ی سوئیسی کیبورد و وب‌کم، روز یکشنبه گفت مذارکات خرید سازنده‌ی آمریکایی هدفون‌های بلوتوث و هدست‌های بازی، Plantronics را به پایان رساند.
این اعلامیه پس از آن بود که رویترز گزارش مذاکرات بین Logitech و Plantronics را منتشر کرد. Logitech روز یکشنبه این خبر را تائید کرد، اما گفت گفتگوهای آن حالا به پایان رسیده است. Plantronics اظهار نظر فوری به این خبر نداشت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ آذر

کسب‌وکارها در اوهایو از دوشنبه قادر به پرداخت مالیات‌شان از طریق بیت‌کوین هستند. این اقدام اوهایو را تبدیل به اولین ایالتی در سطح ملی کشور آمریکا می‌کند که ارز رمزنگاری را به صورت رسمی می‌پذیرد.
شرکت‌هایی که می‌خواهند در این برنامه مشارکت کنند، می‌توانند به آسانی به OhioCrypto.com بروند و برای پرداخت هر میزان مالیاتی که مایل هستند به شکل ارز رمزنگاری بپردازند، ثبت نام کنند. بر اساس این خبر که اولین‌بار وال استریت ژورنال آن را منتشر کرد، این روش می‌تواند شامل هر چیزی از مالیات فروش سیگار تا مالیات ماهانه‌ی کارمندان باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ آذر

به گزارش پیوست، طرح «ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» که یکشنبه (۲۷ آبان) به کمیسیون فرهنگی اعلام وصول شد، برای پیام‌رسان‌های خارجی تکالیفی تعیین کرده که در صورت عدم اجرای آن از سوی این سرویس‌های خارجی، فعالیت‌شان در کشور متوقف خواهد شد. خبری که احمد سالک، عضو کمیته‌ی فضای مجازی مجلس تاکید می‌کند.
از جمله موارد محدود کننده‌ی این طرح برای فعالیت پیام‌رسان‌های خارجی می‌‌توان به فصل اول این طرح با عنوان «شرایط و ضوابط فعالیت»‌ و ماده‌ی ۲ این فصل اشاره کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ آذر

به گزارش ایلنا، بازار گوشی‌ تلفن‌ همراه طی ماه‌های اخیر با التهابات فراوانی روبرو بود و افزایش نرخ ارز مهم‌ترین علت ایجاد قیمت‌های نجومی در این بازار بود.
با وجود کاهش نرخ ارز طی دو ماه اخیر همچنان شاهد بالا بودن قیمت‌ها در این بازار هستیم و دلار ۱۲ هزار تومانی هنوز نتوانسته بر روند قیمت گوشی تاثیر بگذارد.

ادامه مطلب