ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

دکتر محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این شرکت گفت: شهرداری تهران در زمینه‌ی تامین زیرساخت‌ها و برخورداری از پهنای باند مناسب برای ارایه‌ی خدمات به مردم تهران، تعامل خوبی با شرکت ارتباطات زیرساخت برقرار کرده است.
فرجود همکاری با شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان فناوری اطلاعات ایران را فرصت بی‌نظیری برای افزایش خدمات الکترونیک به مردم عنوان کرد و افزود: شهرداری تهران به جد، موضوع دولت الکترونیک را پیگیری می‌کند و در این زمینه پیشتاز است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ضریب نفوذ اینترنت روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان برنامه ششم توسعه با توجه به شاخصهای جمعیت، مساحت و منطقه جغرافیایی، باید به ۹۰ درصد برسد.
‌به گزارش ایسنا، محمد جواد آذری جهرمی در شورای اداری شهرستان کاشان اظهار کرد: میزان روستاهای بالای ۲۰ خانوار که متصل به خدمات مناسب بودند در ابتدای دولت دوازدهم ۲۵ درصد بود که هم اکنون به ۵۵ درصد رسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: حکم دیوان عدالت اداری هزار میلیارد تومان ارز درآمد مخابرات را کم کرده که برای جبران کاهش درآمد،‌ تعرفه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

همراه اول برای اولین‌بار با ارائه‌ی sim-SD استفاده از سیم ‌کارت و حافظه‌ی جانبی به صورت همزمان در گوشی‌‌های دو سیم‌ کارته را فراهم می‌‌کند.
همراه اول برای اولین‌بار در کشور سیم کارت sim-sd تولید می‌‌کند. تولید این محصول با بهره‌‌‌گیری از توان متخصصان داخلی توسط کارخانه‌ی «تولید سیم‌ کارت همراه اول» انجام می‌‌شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

دوشنبه در اعلامیه‌ای شگفت‌انگیز گوگل اعلام کرد در همکاری با Ubisoft، بازی Assassin Creed Odyssey را به مرورگر کروم می‌آورد.
در همان روز، این بازی قابل اجرا در PS4 ،Xbox One و PC بود و تعداد محدودی از بازیکنان قادر به استفاده از فناوری استریم جدید گوگل به نام Project Stream بودند. این آزمایش احتمالا قدم رو به جلوی بزرگی برای تلاش‌های این شرکت در جهت معرفی بازی AAA به پلتفرم‌های استریم است.

ادامه مطلب
حقوق تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

روز جمعه اپل دادگاه تجدید نظر فدرال را متقاعد ساخت و از دادن غرامت ۲۳۴ میلیون دلاری رها شد. اپل متهم به نقض مجوزی مربوط به فناوری پردازش کامپیوتری مربوط به دانشگاه ویسکانسین مَدیسن بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

سخنگوی LG Display روز شنبه اعلام کرد این تامین‌کننده‌ی قطعات اپل، برای اولین‌بار از زمان تاسیس، تعداد کارمندان خود را از طریق بازنشستگی داوطلبانه کاهش می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره‌ی نتیجه‌ی بررسی هایجکت کردن، دزدیدن،‌ آی‌پی‌های تلگرام توسط مخابرات گفت: موضوع را بررسی کردیم و افرادی که در این ماجرا نقش داشتند، به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست خبری درباره‌ی اقدام اخیر مخابرات در هایجکت کردن، دزدیدن، آی‌پی‌های تلگرام که به گمان برخی باعث بروز اختلال جهانی در سرویس تلگرام شده بود، گفت: این موضوع را بررسی کردیم و افرادی که در ماجرا نقش داشتند به مراجع ذیصلاح (قضایی) معرفی شدند.

ادامه مطلب