پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر

با وجود مسائلی در ارتباط با امنیت موبایل‌ها و ابزار شبکه، هواوی سال ۲۰۱۸ خوبی نداشته، اما این موضوع منجر نشد این شرکت دست از نوآوری در فضای پوشیدنی‌ها بردارد. بر اساس جزئیاتی از اخبار منتشر شده، این شرکت حدودا دو هفته‌ی دیگر ساعت هوشمند GT خود را معرفی می‌کند، پوشیدنی همه منظوره‌ای با بیش از ۱۴ روز طول عمر باتری که بستگی به نحوه‌ی استفاده ی کاربر دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر

فیسبوک، Adam Mosseri، مهندس محصول این شبکه‌ی اجتماعی که از سال ۲۰۰۸ کار خود را در فیسبوک آغاز کرد، به عنوان رئیس جدید اینستاگرم معرفی کرد. وی جانشین Kevin Systrom و Mike Krieger می‌شود که در تاریخ ۲۴ سپتامبر خروج‌شان از اینستاگرم را اعلام کردند. پیش از ارتقا جدید، Mosseri نائب رئیس محصول این شبکه‌ی اجتماعی بود، پیشتر نیز معاونت بخش News Feed و تیم رابط کاربری فیسبوک را بر عهده داشت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر

به گزارش مهر، صادق عباسی شاهکوه در نشست خبری در نمایشگاه ایران تلکام در مورد اختلال پیش آمده‌ی شب گذشته در شبکه‌ی اینترنت گفت: این اختلال اگرچه ظرفیت بالایی به همراه داشت، اما به دلیل شبکه‌ی پشتیبان کشور و پایداری زیرساخت ارتباطی، موجب بروز اختلال زیادی برای کاربران داخلی نشد.
وی گفت: این اختلال به دلیل قطعی فیبر در خارج از کشور اتفاق افتاد و باعث شد ظرفیت ارتباطات بین‌الملل از ساعت ۹ شب پنج‌شنبه تا ساعت یک بامداد به مدت بیش از ۴ ساعت با اختلال همراه شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر

به گزارش مهر، به نقل از وزارت ارتباطات، دبیر کل سازمان بین‌المللی استاندارد (ایزو) به همراه رئیس سازمان ملی استاندارد با آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر

مدیر کل نظارت بر سرویس‌های رادیویی رگولاتوری با اعلام نتایج بررسی سامانه‌های آنلاین سنجش تشعشعات الکترومغناطیسی گفت: هیچ مورد بالای حد استاندارد نداشتیم.
غلامرضا خاکسار مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس‌های رادیویی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در کارگاه آموزشی ایمنی تشعشع در نمایشگاه تله‌کام با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌ی پایش تشعشعات الکترومغناطیسی در کشور اظهار داشت: متولی قانون ایمنی تشعشعی کشور سازمان انرژی اتمی است و تمامی تجهیزات و اقدامات لازم در این حوزه باید به تأیید این سازمان برسد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر

ایرانسل گواهی‌نامه‌‌ی بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت را براساس استاندارد ایزو 2015-9001 برای فروش و خدمات پس از فروش دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «افزایش سطح دسترسی آسان مشتریان به محصولات» و ‌«افزايش سطح رضايت مشتريان» در نظام مديريت کيفيت بر اساس آخرین ویرایش استاندارد ایزو 2015-9001 طرح‌ريزی و پیاده‌سازی شد و پس از بررسی‌های انجام شده ایرانسل توانست گواهینامه‌ی این استاندارد را با تاییدیه‌ی شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) دریافت کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام شروع کلنگ‌زنی پارک گردشگری فضاپایه در منطقه‌ی نیاسر کاشان، گفت: ‎در هفته‌ی جهانی فضا و نجوم هستیم پس حرف‌های فضایی نزنیم، حقوق‌های نجومی بری خودمان اختصاص ندهیم اما برای مردم نجومی تلاش کنیم و قدردان آن‌ها باشیم که در برابر فشارها از خود پایداری نشان دادند.

ادامه مطلب