موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور

سامسونگ قصد دارد اواخر سال جاری گوشی هوشمند تاشوی خود را رونمایی کند. CNBC به نقل از مدیرعامل سامسونگ گزارش کرد این شرکت در ماه نوامبر و در جریان کنفرانس توسعه‌دهنده‌ی سامسونگ از این گوشی رونمایی می‌کند. اما مشخص نیست آیا مشتریان هم در حقیقت قادر به خرید این موبایل تاشو در سال جاری هستند یا خیر. Koh ادعا کرد این گوشی یک سری پیچیدگی‌هایی برای توسعه دارد، و شایعات نشان می‌دهند سامسونگ موبایلی با صفحه‌نمایش قابل انعطاف را در خط تولید Galaxy Notr سامسونگ راه‌اندازی می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور

استارتاپ Evernote اواخر ماه قبل بسیاری از مدیران ارشد خود از قبیل مدیر ارشد فناوری، مدیر ارشد مالی، مدیر محصول، و سرپرست منابع انسانی را به جهت افزایش سرمایه از دست داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: با وجود وقوع زلزله امروز استان سیستان و بلوچستان ارتباطات مخابراتی این منطقه پایدار و برقرار است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور

جلسه‌ی بررسی وضعیت پوشش و کیفیت سرویس‌های ارتباطی استان خراسان شمالی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی برگزار گردید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با موضوع کاهش هزینه‌ها و شعب بانک‌ها، در آستانه‌ی سالروز تاسیس بانک پارسیان، طی مراسمی با حضور دکتر پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و درخشان‌نیا، معاون وزیرکشور و رئیس سازمان ثبت احوال، مدیران شرکت‌های تهیه‌کننده‌ی نرم‌افزارهای بانکی، برای نخستین‌بار در کشور توسط بانک پارسیان، نخستین سامانه و دستگاه‌های جانبی آن، با امکان احراز هویت از طریق کارت هوشمند ملی با مشارکت سازمان ثبت احوال راه‌اندازی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

حسین فلاح جوشقانی در گفتگو با مهر، با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌ی پایش امواج رادیویی در دو شهر کشور، اظهار داشت: تجهیزات فعلی این سامانه اسپانیایی است اما طی یک سال و نیم اخیر تلاش بر این بوده که با همکاری مرکز تحقیقات مخابرات ایران بتوانیم این تجهیزات را بومی‌سازی کرده و در کل کشور نصب و راه‌اندازی کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توئیتر خود نوشت:
ریشه‌ی مشکلات اقتصادی امروز کشور در دو محور فشارهای آمریکا و مشکلات داخلی است. راه عبور از مشکلات داخلی شفاف‌سازی و اجرای دولت الکترونیکی است. چرا باید ارز ناشی از صادرات دولتی‌ها و خصولتی‌ها دیر به دست واردکنندگان برسد؟ صحبت‌های امروز روحانی حجت را بر همه‌ی دستگاه‌ها تمام کرد.

ادامه مطلب