ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ شهريور

گزارش ایسنا، مشاور بهره‌وری انرژی و محیط زیست ستاد توسعه‌ی فناوری حوزه‌ی انرژی گفت: فلزات گرانبهای موجود در ضایعات الکترونیک در صنایع مختلف کشور قابل استفاده است.
محمدرضا اسپهبد اظهار کرد: ضایعات الکترونیک شامل فلزاتی است که نباید بگذاریم فلزات گرانبهای موجود در این ضایعات صادر شوند چراکه عناصر قیمتی دیگری همراه این فلزات است که باید در کشور خودمان استحصال شوند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ شهريور

Sara Hairder، مدیر محصول توئیتر، اسکرین‌شات‌هایی را توئیت کرد که نشان از تغییرات در این پلتفرم برای در نظر گرفتن موارد بیشتری برای تعامل دارد. قابلیت‌های جدید، این برنامه را بسیار بیشتر شبیه به کامنت‌های رشته ای در فیسبوک می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ شهريور

وزارت حمل و نقل چین، روز جمعه و پس از کشته شدن یک مسافر ۲۰ ساله در ماه جاری توسط راننده‌ی شرکت Didi Chuxing، اعلام کرد بررسی‌ها درباره‌ی تمامی شرکت‌های به اشتراک‌گذاری خودرو را آغاز می‌کند.
این وزارتخانه در بیانیه‌اش گفت: بازرسی‌ها از ۵ سپتامبر شروع می‌شود و تمامی پلتفرم‌های سرویس به اشتراک‌گذاری خودرو در سراسر چین را شامل می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ شهريور

اپل بسیاری از برنامه‌ها و پیشرفت‌هایش در زمینه‌ی خودروهای خودران را به صورت راز حفظ می‌کند، اما هر از گاهی می‌توان نگاهی به آنچه این غول فناوری در حال انجام آن است داشت. به عنوان مثال، اپل در سند DWV فاش کرد یکی از ماشین‌های اتوماتیک آن اخیرا تصادفی در Bay Area داشت – این اتفاق بر اثر خطای انسانی رخ داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ شهريور

به گزارش مهر، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران گفت: در سال گذشته با استفاده از مرکز ملی تبادل اطلاعات (GSB) بالغ بر ۱۰۳ میلیون تراکنش و استعلام بین دستگاهی در کل کشور انجام شده است.

ادامه مطلب