ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در مطلبی نوشت: با توجه به اینکه تلگرام یکی از مهم‌ترین ابزارهای جنگ رسانه‌ای دشمن است، تمدید مهلت فعالیت غیرقانونی نسخه‌های فارسی تلگرام در این موقعیت جای تأمل دارد.‌

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

به‌ گزارش ایلنا از وزارت نیرو، نوزدهم تیرماه امسال نامه‌ای از سوی رضا اردکانیان، وزیر نیرو به تمامی وزارتخانه‌های کشور ارسال شد که در آن بر توسعه‌ی اقدامات مربوط به مصرف بهینه‌ی برق به دلایل شرایط ویژه‌ی تابستان امسال و همیاری وزارتخانه‌ها با افزایش مشارکت واحدهای تولیدکننده برق تاکید شده بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

مدیرعامل بخش تلفن همراه این غول فناوری به CNBC گفت، سامسونگ به توسعه‌دهندگان شخص ثالث اجازه‌ی ساخت اپلیکیشن برای Bixby را از اواخر سال جاری می‌دهد. هدف آن هم بهبود توانمندی این دستیار صوتی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

همانطور که جهان در ماه جاری شاهد فروش iPhone X اپل با قیمت هزار دلار است، هندوستان، مانند همیشه، انتظار می‌رود علاقمندی کمی به این عرضه‌ی جدید اپل نشان دهد. نه به این دلیل که هند گوشی هوشمند دوست ندارد – هندوستان دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان است – بلکه به این دلیل که iPhone سهم بازار چندانی در هندوستان ندارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

طبق گزارشی از Kotkau، بخش ژاپنی سونی تعمیرات کنسول PS2 را متوقف می‌کند. در اواخر ماه ژوئن، این شرکت با اشاره به مالکان محلی PS2، ضرب‌الاجلی را برای تعمیر نهایی کنسول‌هایشان ارائه داد. مشتریان تا ۳۱ آگوست برای تکمیل درخواست خدمات پس از فروش زمان داشتند، و حالا تا ۷ سپتامبر زمان دارند دستگاه‌هایشان را به مراکز تعمیر PlayStation Clinic ببرند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

به گزارش پیوست، ایمان جلیلی، مدیر ارتباطات شرکت هم‌آوا گفت: «همه‌ی این مجموعه‌ها به غیر از شزان در مجموعه‌ی کارخانه نوآوری مستقر شده‌ بودند اما برای تسریع امور و متمرکز شدن همه‌ی سرویس‌ها تصمیم بر این شد تا با یکدیگر ادغام و از این به بعد با شخصیت حقوقی هم‌آوا فعالیت کنند. یعنی هم‌آوا شرکت مادر باشد و سایر برندهای زیرمجموعه آن هم فعال باشند، اما به نام هم‌آوا قرارداد منعقد کنند.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

چندی پیش تفاهم‌نامه‌ای در خصوص برنامه‌ریزی برای توسعه‌ی تولید محصولات دانش‌بنیان میان معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری و وزارتخانه‌های «امور اقتصادی و دارایی»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «ارتباطات و فناوری اطلاعات» تنظیم شد که با ابلاغ رسمی دستورالعمل تامین مالی جمعی از سوی شورای عالی بورس و اوراق بهادار، این مهم قدم در فاز اجرایی گذاشت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

به گزارش تسنیم، سورنا ستاری عصر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش‌بنیان در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در عرصه‌ی تولیدات دانش‌بنیان صورت گرفته است، اظهار داشت: خلاصه‌ی عملکردی که ما در چند سال اخیر داشتیم، تشکیل ۳۸۰۰ شرکت با ۶۰ هزار میلیارد فروش و ۴۵۰ میلیون دلار صادرات است.

ادامه مطلب