امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد

کاربران شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرم از هک حساب‌های کاربری خود توسط هکرهای روسی شکایت دارند و در پی آن در صفحه‌ی پشتیبانی فنی Instagram از موضوع عدم امکان ورود به حساب کاربری شخصی‌شان گلایه‌مندند. طی ماه‌های گذشته حدود ۲ هزار حمله‌ی هکری به‌ حساب شخصی کاربران گزارش‌ شده بود که این رقم اکنون به ۵ هزار کاربر رسیده است. به نظر می‌رسد این وضعیت در همه‌ی جای دنیا یکسان است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد

تبلیغات متفرقه و هرزنامه‌ها نیمی از ترافیک پست الکترونیکی بسیاری از کشورهای جهان را درگیر کرده است. به گزارش آزمایشگاه کسپرسکی، با بررسی نتایج و تجزیه‌ و تحلیل ترافیک ایمیل جهانی، مشخص‌ شده است که نیمی از ترافیک ارسالی پست‌های الکترونیک، هرزنامه است.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد

کارشناسان به‌ تازگی لیست جدیدی را از ۵ گوشی برتر چینی ارائه داده‌اند؛ این ابزارها علاوه بر قیمت مقرون‌به‌صرفه، دارای مزایای دیگری برای جذب کاربران هستند. در این رتبه‌بندی، اولین محصول Redmi 5A است. کارشناسان خاطرنشان می‌کنند که این محصول از Xiaomi بهترین نمونه‌ی گوشی مقرون‌به‌صرفه در سال جاری است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

به گزارش ایلنا، محمدعلی فقیهی امروز چهارشنبه در نخستین کنگره‌ی جهانی فناوری‌های هوشمند ۲۰۱۸ در محل سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: اگر توجه به شهروند هوشمند نداشته باشیم تکنولوژی‌ها دردی را دوا نمی‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: تصمیم گرفته شده است که باید ۵۰ درصد استفاده از پیام‌رسان‌ها از طریق شبکه‌های داخلی باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

به گزارش ایسنا، رئیس کمیته‌ی مخابرات مجلس دستگاه‌های دولتی و غیردولتی خدمات دهنده به جامعه که حاضر به پیوستن به دولت الکترونیک نیستند را به انتشار عمومی اسامی‌شان تهدید کرد.

ادامه مطلب