ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هر چند خلأهایی برای واردات گوشی مسافری وجود دارد ولی واردات این گوشی قاچاق محسوب نمی‌شود.
به گزارش تسنیم، محمد‌جواد آذری‌ جهرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جم با اشاره به واردات گوشی مسافری اظهار داشت: واردات گوشی‌های مسافری با مقوله قاچاق متفاوت است چراکه قاچاق گوشی زمانی است که خارج از روال گمرک وارد و فعال می‌شود ولی گوشی مسافری اقدامی که برای واردات آن انجام می‌شود قاچاق نیست.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایش عمومی اندازه‌گیری تشعشعات امواج به صورت آنلاین در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد و گفت: در مورد پارازیت نه باید بزرگنمایی صورت گیرد و نه باید به راحتی از کنار آن عبور کرد چراکه همه‌ی ما در برابر حفظ سلامت مردم مسئولیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه تحریم‌های ظالمانه‌ی آمریکا سبب افزایش تورم و کاهش ارزش پول کشور شده است اظهار کرد: دولت برای حمایت از قشر ضعیف بسته‌های حمایتی ویژه‌ای تدارک دیده است که به زودی اعلام می‌شود.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد

ممکن است تصور کنید گزینه‌ی Google Location History را غیر فعال کرده‌اید، به این معنا که گوگل موقعیت مکانی شما را ردیابی نمی‌کند. اما حقیقت این است که گوگل جمع‌آوری اطلاعات مکانی را ادامه می‌دهد و حتی شما را دقیقه به دقیقه دنبال می‌کند. Associated Press گزارش می‌کند، گوگل آدرس خانه‌تان و دیگر مکان‌هایی را که شما در طول روز بازدید می‌کنید به خاطر می‌سپارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد

برنامه‌نویسان تمایل دارند استایل مخصوص خود را داشته باشند، اما خواندن تمامی خطوط کدها برای پیدا کردن نشانه‌های مشخصی درباره‌ی نویسنده‌ی برنامه کار آسانی نیست.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد

اوایل سال جاری، سازمان The Wi-Fi Alliance که بر استانداردهای Wi-Fi نظارت دارد، استاندارد جدیدی را معرفی کرد که EasyMesh نامیده می‌شود. EasyMesh استاندارد مشترکی برای روترهای مش تنظیم می‌کند که با دیگر روترهای مش تولید شده توسط شرکت‌های مختلف کار می‌کند. در حال حاضر، اولین دستگاهی از این نمونه که به این استاندارد می‌پیوندد، معرفی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ورود مقام قضایی به مسئله‌ی واردات گوشی موبایل در جهت حل مشکلات به وجود آمده در این بازار به دلیل تغییرات نرخ ارز و تخلف واردکنندگان خبر داد.

ادامه مطلب