گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

با توجه به اعلامیه‌ی منتشر شده‌ای از طرف فیسبوک، افرادی که صفحات فیسبوکی با تعداد تعقیب زیاد را مدیریت می‌کنند نیاز است اقدامات بیشتری را برای تایید هویت خود انجام دهند. بنابراین، این دسته از مدیران چنانچه بخواهند همچنان در صفحات خود پست بگذارند، بایستی یک "فرایند صلاحیت قانونی" را تکمیل کنند که شامل تایید احراز هویت دو عاملی و تایید کشوری است که افراد در آن مستقر هستند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

رسانه‌های کره‌ای امروز تائید کرده‌اند، پرچم‌دار جدید Samsung به یک دوربین سه‌ گانه‌ی اصلی مجهز خواهد بود. این دوربین سه‌گانه شامل یک ماژول ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ساده، دوربین منحصربه‌فرد با زاویه‌ی دید وسیع ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با حداقل زوم اپتیکال ۳ برابر می‌باشد البته این خبر خوبی است اما مهم‌ترین ویژگی محصول نیست!

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

شرکت تایوانی Quanta قصد دارد تا در سه‌ ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۸، خط تولید لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت Apple را راه‌اندازی نماید. به نظر می‌رسد این مدل‌ها بتوانند برای ماه سپتامبر و اکتبر رونمایی شوند. البته پیش‌ از این اطلاعات مربوط به توسعه‌ی چنین دستگاهی توسط بلومبرگ و تحلیلگر معروف Min-Chi Kuo تائید شده بود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

مبارزه‌ی مورد نظر متخصصان پنتاگون، با هواپیماهای بدون سرنشین به کمک اسلحه‌های ماکروویو که در هواپیما نصب می‌شوند، خواهد بود. کمپانی Lockheed Martin قرار است سلاح نابودگر این پهپادها را توسعه دهد. این شرکت در حال حاضر سلاح‌های مشابهی را نظیر سیستم SHIELD برای مبارزه با موشک توسعه داده است. گفته می‌شود سلاح جدید قابلیت نصب بر روی هواپیما و هلیکوپتر را دارا است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: پروژه‌ی اعزام انسان به فضا متوقف نشده است و این پروژه به‌ عنوان یکی از زیر پروژه‌های ۷ سر فصل سند نقشه‌ی راه فناوری فضایی کشور به‌ مرور دنبال می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران از برنامه‌ریزی برای فراهم کردن زمینه‌ی ارتقای اعضای هیات علمی این پژوهشگاه با تعامل با وزارت علوم و همکاری با دانشکده مخابرات و مرکز تحقیقات مخابرات خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

به گزارش تسنیم، اتحاد و هماهنگی اپراتورهای تلفن همراه و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر سر تعیین راهکارهایی نوین برای ارائه ارزش افزوده موبایل وارد مرحله‌ی تازه‌ای شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

به گزارش تسنیم، قائم‌مقام وزیر ارشاد خبر از رانت‌شکنی در حوزه‌ی راه‌اندازی استارتاپ‌ها داد و گفت: در مدت زمان ۲۰ روزه آئین‌نامه‌های جدیدی در این راستا ابلاغ می‌کنیم.

ادامه مطلب