سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

توسعه‌دهنده‌ی Valve در حال برنامه‌ریزی یک سیستم پرداخت برای آن دسته از کاربرانی است که توانایی پیدا کردن باگ‌ها در محصولات Steam را دارند. این پیشنهاد در غالب برنامه‌های Bug Bounty فعالیت می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

دبیر ستاد توسعه‌ی فناوری نانو ما از نقض برجام نگران نیستیم، گفت: ایران می‌تواند در یک بازه‌ی ۲۰ ساله با استفاده از ظرفیت‌های انسانی خود طوری پیشرفت کند که آمریکا جرات تحریممان را نداشته باشد.
دکتر سعید سرکار در گفتگو با مهر در خصوص نقض برجام با بیان اینکه آمریکا قبل از خروج از برجام هم تعاملاتی با ایران نداشت، گفت: کشور ما در بدتر از این شرایط هم قرار گرفته و نگرانی از این بابت نداریم؛ زیرا در همه‌ی عرصه‌ها روی پای خودمان بوده‌ایم بنابراین نمی‌توان گفت که اتفاق خاصی افتاده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

در نشست مهندس آذری جهرمی با اعضای کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی، با توجه به اقدامات صورت گرفته و ارتقای شاخص‌های رشد فناوری اطلاعات و توسعه‌ی خدمات دولت الکترونیک در کشور، نیازمندی‌های قانونی توسعه‌ در این شاخص‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۶ تا پایان بهمن ماه حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اپلیکیشن در کافه‌ بازار به فروش رفته است گفت: سهم گیلان از این فروش ۳ میلیارد تومان بوده یعنی معادل ۷.۱ درصد بوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و صادق عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، پروژه‌های این شرکت شامل توسعه‌ی ظرفیت شبکه‌ی انتقال، توسعه‌ی پهنای باند دسترسی دیتای اپراتور‌ها توسط شرکت ارتباطات زیرساخت در استان گیلان راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

ایرانسل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد پایان اردیبهشت‌ماه آخرین روز ارائه‌ی خدمات وایمکس ایرانسل است و مشترکان وایمکس این اپراتور لازم است مودم‌های خود را به صورت رایگان با مودم‌های TD-LTE عوض کنند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با پایان اردیبهشت‌ماه جاری ارائه‌ی خدمات وایمکس ایرانسل به پایان خواهد رسید و تا آن زمان، مشترکانی که هنوز اقدام به تعویض مودم‌های وایمکس خود با مودم‌های TD-LTE نکرده‌اند فرصت دارند تا برای تعویض مودم‌ اقدام کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

به گزارش مهر، رئیس دانشکده‌ی مخابرات، جزئیات مشوق‌های در نظر گرفته شده برای آموزش مهارت‌های فناوری اطلاعات به سربازان نظام وظیفه را پیرو توافقنامه با ستاد کل نیروهای مسلح، تشریح کرد.

ادامه مطلب