کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

Engadget گزارش کرد شیائومی با کنگلومرای هنگ‌کنگ CK Hutchison برای توسعه‌ی دسترسی به گوشی‌های هوشمندش در اروپا از طریق شرکت زیرمجموعه‌ی مخابراتی 3 Group همکاری می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

جنبه‌ای منفی روش نامتعارف اولین عرضه‌ی عمومی سهام اسپاتیفای در اوایل سال جاری احتمالا درس‌هایی داشته باشد. پس از چندین هفته آرامش نسبی، این شرکت شاهد افت قیمت سهام خود بود و در همین حال سرمایه‌گذاران نگران نتایج به دست آمده از اولین گزارش درآمدی اسپاتیفای به عنوان شرکتی عمومی بودند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

Dom Hofmann، موسس Vine اعلام کرد که برنامه‌اش برای پیوستن به برنامه‌ی ویدئویی کوتاه مدت و محبوب که در حال حاضر تعطیل است و به طور آزمایشی v2 نامیده می‌شود را در حالیکه وی در حال رفع موانع مالی و تدارکاتی است، برای مدت زمانی نامعلوم به تعویق می‌اندازد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

کمپانی مهندسی آمریکایی Boston Dynamics تاکنون موفق شده است تا حرکاتی مانند پریدن و دویدن را به دو ربات SpotMini و Atlas بیاموزد. این کمپانی با اشتراک‌گذاری ویدئویی در YouTube، چگونگی فعالیت این ربات‌ها را به نمایش گذاشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران از تعریف ۷۲ پروژه و اقدام در پیش‌نویس سند توسعه‌ی فضای مجازی کودک خبر داد و گفت: در این راستا طرح ۲۰ تا ۲۰ را اجرایی می‌کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۲ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق سیاست حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی مصوب شورای عالی فضای مجازی، موضوعات مربوط به پیام‌رسان‌ها بر عهده‌ی مرکز ملی فضای مجازی است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخش‌هایی از امور را به عهده دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۱ ارديبهشت

به گزارش مهر، نائب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: به گفته‌ی وزیر ارتباطات پس از فیلتر تلگرام از ۴۵ میلیون کاربر، یک میلیون نفر این نرم‌افزار را پاک کردند و میزان بازدید از این پیام‌رسان ۵۰ درصد کاهش یافت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۱ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه امروز پروژه های زیرساختی حوزه آی‌تی گیلان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: دولت ۸۰ میلیارد تومان از این اعتبار را متقبل شده و مابقی با کمک سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صورت گرفته است.

ادامه مطلب