ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

به گزارش فناوران، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: من به عنوان نماینده‌ی دولت و حاکمیت اجازه نمی‌دهم کرکره‌ی شرکت دانش بنیانی را پایین بکشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

به گزارش انتخاب، معاون وزیر ارشاد و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال گفت: امکان ایجاد انحصار در فضای مجازی، به صورت عملیاتی وجود ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

به گزارش ایسنا، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با تشریح علل فعالیت این شرکت در حوزه‌ی تجارت الکترونیک گفت: ادارات پست در همه جای دنیا به دلیل ماهیت شبکه‌ای و زیرساخت ارتباطات فیزیکی که دارند، در توسعه‌ی خرید و فروش اینترنتی و تجارت الکترونیکی نقش کلیدی ایفا می‌کنند. شرکت ملی پست نیز در کنار فرآیندهای فیزیکی خود با ایجاد سیستم‌ها و درگاه الکترونیکی، سرویس‌های مختلفی را طراحی و ارائه کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برنامه‌های این سازمان برای توسعه و به کارگیری فناوری نسل پنجم تلفن همراه و اینترنت چیزها را تشریح کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

SoundHound اعلام کرد با هدف سرعت بخشیدن به رشد جهانی پلتفرم هوش مصنوعی صدای Houndify، گنجاندن زبان‌های جدید، افتتاح دفاتر بیشتر، و قرار دادن دستیار صوتی Hound در دیوایس‌هایی از لوازم خانگی گرفته تا ماشین‌ها، این دور تامین بودجه‌ی جدید را پیش برده است. سرمایه‌گذاران در این دور Tencent ،Hyundai ،Orange S.A و Daimler AG هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

بر اساس گزارشی از IDC، اپل در زمینه‌ی فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه‌ی ذکر شده از سامسونگ پیشی گرفت، قبل از این سامسونگ اول بود و اپل در مکان دوم قرار داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

Cisco موافقت خود را با خرید استارتاپ Accompany اعلام کرد، استارتاپی که از هوش مصنوعی برای ایجاد پایگاه‌های اطلاعاتی از افراد و روابط در شرکت‌ها استفاده می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

پس از اعمال فیلترینگ تلگرام در روسیه، سازمان دیدبان روسیه از مدیران دو ابر کمپانی Google و Apple خواسته است که اپلیکیشن Telegram را از فروشگاه‌های آنلاین خود حذف نمایند. اما گویا این دو کمپانی قصد ندارند تا با سازمان امنیت روسیه همکاری کنند و استفاده از اپلیکیشن‌های پرطرفدار با رعایت حریم شخصی را حق کاربران خود می‌دانند.

ادامه مطلب