کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

زمانیکه در اوایل صبح روز چهارشنبه، توئیتر نتایج درآمدی سه ماهه‌ی اول خود را به اشتراک گذاشت، دومین سه ماهه‌ی بسیار سودآور و دومین سه ماهه‌ی سودآور در تاریخ شرکت را نشان می‌داد که بهتر از پیش‌بینی‌ها بود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

دانشمندان ایالات‌ متحده‌ی آمریکا نتایج آزمایشی اجتماعی را منتشر کردند که نشان می‌دهد افراد پس از ۵۰ ساعت معاشرت، رابطه‌ی صمیمی‌تری را با یکدیگر برقرار می‌کنند. متخصصین دانشگاه کانزاس، نتایج یافته‌های خود را در مجله‌ی Social and Personal Relationships ارائه داده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

یک فعال بازار سیم‌کارت‌های تلفن همراه با اشاره به اختلال‌ها در سیستم خدمات مشتریان اپراتور همراه اول، از ادامه‌ی اختلال در روند ارائه‌ی برخی از خدمات مانند نقل‌وانتقال سند سیم‌کارت، خریدوفروش، اعلان سرقت و فعال‌سازی سیم‌کارت‌ها خبر داد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

کمپانی Razer، یکی از مشهورترین تولیدکنندگان لوازم جانبی برای گیمرهای حرفه‌ای، موس بازی جدید خود را به نام Abyssus Essential به بازار عرضه کرد. به نظر می‌رسد این محصول در سری تولیدات مقرون‌ به‌ صرفه‌ی کمپانی قرار گرفته است زیرا با قیمت ۵۰ دلار، هر فردی می‌تواند یک نسخه از آن را برای خود تهیه نماید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

رئیس اتحادیه‌ی دستگاه‌های مخابراتی گفت: طبق قانون حمایت از مصرف‌کنندگان، تمامی گوشی‌های وارداتی به کشور باید ۱۸ ماه خدمات پس از فروش به خریداران ارائه دهند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

پاول دوروف، مؤسس تلگرام اعلام کرد: این پیام‌رسان هم‌اکنون در سراسر جهان قطع است. این اتفاق نتیجه‌ی حمله‌ی DDoS و همچنین گرم شدن بیش‌ از حد یکی از سرورهای پیام‌رسان است. طبق اطلاعات ارائه‌ شده از دوروف، Telegram به‌ طور کامل در سراسر کشورها از جمله روسیه، ایالات‌ متحده‌ی آمریکا، بریتانیا، ایران، عراق و چندین کشور دیگر قطع است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

به گزارش «فناوران»، حسنعلی عيسی‌زاده مدير كل دفتر مديرعامل و روابط عمومی و امور بين‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: تغییر سمت شغلی خانم جمشیدوند را تایید می‌کنم ولی این موضوع هیچ ارتباطی به سوال نمایندگان مجلس از وزیر ارتباطات ندارد بلکه علت تغییر سمت خانم جمشیدوند مباحث اداری است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

یک عضو کمیته‌ی تعیین مصادیق مجرمانه با تاکید بر اینکه بنایی بر فیلتر و بسته شدن شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌های خارجی همچون تلگرام، واتس‌اپ و اینستاگرم وجود ندارد، گفت: هیچ شبکه‌ی اجتماعی که محتوای مجرمانه نداشته باشد، بسته نمی‌شود مگر آنکه محتوای مجرمانه داشته باشد.

ادامه مطلب