ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

به گزارش «بورس‌نیوز»، مشاور فرابورس، با اشاره به انتقال پول از خارج به عنوان یکی از کاربردهای بلاک‌چین، گفت: برای جابه‌جایی ارزهای دیجیتال، هیچ مانعی وجود ندارد.
حسین محمدی، مشاور بورس کالای ایران نیز در نشست تخصصی بلاک‌چین در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه‌ با تاکید بر اینکه بلاک‌چین یک پیاده‌سازی از مفهوم چندین هزار ساله‌ی موجود در کشور است، گفت: در بلاک‌چین تلاش می‌شود از قدرت جمعیت برای تایید استفاده شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

طی حکمی از سوی دکتر صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس «هاشم محمد خانی» به عنوان مدیر کل سامانه‌های عملیات شبکه‌وکسب و کار شرکت منصوب شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

روز چهارشنبه فیسبوک گزارش مالی خود را منتشر کرد که نشان از رشد سهام این شبکه‌ی اجتماعی داشت. سود این شرکت به طرز چشمگیری رشد ۶۳ درصدی داشت، همینطور افزایش در تعداد کاربران بدون هیچ نشانی از ضربه‌ای که کسب‌وکار فیسبوک به خاطر رسوایی اخیرش در سوء استفاده از اطلاعات شخصی افراد نشان دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

دوره‌های متوالی از شکست و ناکامی در ابتدا در حال نابود کردن آینده‌ی کوالکام بود، اما در نهایت این شرکت موفق به گزارش اولین سه ماهه‌ی بسیار مثبت خود شد و سهام خود را از سقوط بیشتر نجات داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

شرکت سامسونگ، جدیدترین تامین‌کننده‌ی شرکت اپل است که نشانه‌های ضعف فروش iPhone X را اعلام داشته، چراکه کاهش تقاضای پنل‌های OLED خود را از سوی اپل شاهد بوده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

بر اساس آخرین گزارش یکی از منابع خبری در جمهوری چک، گوشی هوشمند Xiaomi Redmi S2، دارای صفحه‌نمایش 5.99 اینچی، نسبت تصویر 18:9، IPS، رزولوشن 720×1440 یا HD Plus می‌باشد. علاوه بر این؛ پردازنده‌ی دستگاه Snapdragon 625 بوده و دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

در پاسخ به فشارهای سیاسی از سوی مقامات آمریکا و اتهام توسعه‌دهندگان Huawei به تضعیف امنیت ملی و فروش تکنولوژی به کشورهای ایران و کره شمالی، این شرکت به‌ طور فعال توسعه‌ی سیستم‌عامل جدید خود را آغاز کرده است.

ادامه مطلب