ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

دبیرخانه‌ی شورای اطلاع رساني دولت در پی محدوديت‌های اعمال شده در بخشی از فضای مجازی، اطلاعيه‌ای را منتشر کرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رسانی دولت، در پی محدوديت‌های اعمال شده در بخشی از فضای مجازی، دبيرخانه‌ی شورای اطلاع‌رسانی دولت نکات زير را به استحضار مردم شريف ايران می‌رساند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

زمانی که به سیستم‌عامل‌های موبایل توجه می‌کنیم فقط دو گزینه‌ی مهم وجود دارد: iOS و Android. در دهه‌ی گذشته، گزینه‌های متفاوت دیگری هم وجود داشتند، اما در این لحظه اکثریت آن‌ها یا از دور خارج شده‌اند یا اصلا وجود ندارند. به همین دلیل کمی تعجب‌آور است که Huawei ادعا می‌کند در حال توسعه‌ی سیستم‌عامل تلفن هوشمند شخصی خودش است.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

Nintendo Switch احتمالا به زودی بهشت هکرها می‌شود، اما نه از آن نوع که اطلاعات شما را می‌خواهند – این هکرها قصد اجرای شبیه‌سازی‌های SNES و Linux را بر روی کنسول‌های بازی دستی‌شان دارند. بر اساس جزئیاتی که امروز مشخص شد، نقصی در تراشه‌ی Nvidia که توسط Switch استفاده می‌شود به کاربران قوی اجازه‌ی نفوذ به داخل این سیستم و تغییر هر چیزی را می‌دهد که آن‌ها انتخاب کرده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

ظاهراً کمپانی Xiaomi رسماً تاریخ رونمایی رسمی پرچم‌دار Mi 7 را تعجیل داده که حتی در موارد تبلیغاتی کار خود را آغاز کرده و کارشناسان این محصول را «قاتل» Samsung Galaxy S9 لقب داده‌اند. در پوستر جدیدی که توسط این کمپانی چینی منتشر شده است؛ تاریخ رونمایی از پرچم‌دار جدید و قدرتمند Xiaomi، روز ۲۳ام ماه می اعلام‌ شده است.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

کمپانی Xiaomi، تلویزیون هوشمند جدید Mi TV 4A Youth Edition را رونمایی کرد و قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک، فروش رسمی آن را آغاز نماید. هزینه‌ی تقریبی دستگاه فقط ۲۷۰ دلار است؛ در نتیجه افراد با پرداخت پول نه‌ چندان زیاد، می‌توانند صاحب یک تلویزیون هوشمند 43 اینچی شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

معاون نظارت و اعمال مقررات رگلاتوری اعلام کرد: اپراتورهای تلفن همراه موظف هستند مبالغی که در قالب ۱۰ ریال عوارض به ازای ارسال هر پیامک از ابتدای فروردین سال ۹۷ از مشترکان تلفن همراه دریافت کرده‌اند به آن‌ها بازگردانند.

ادامه مطلب