ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن

به گزارش ایسنا، ممکن است برخی مشترکان تلفن ثابت مطلع نباشند که صرف نظر از مبلغ صورت‌حساب، در صورت عدم پرداخت دو دوره‌ی متوالی، تلفن‌شان قطع خواد شد.
بر اساس مصوبه‌ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در صورتی که مشترک تلفن ثابت، صورت‌حساب دو دوره‌ی متوالی خود را با هر مبلغی پرداخت نکند، تلفن‌اش قطع می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن

طبق براوردهای اخیر از App Annie، صنعت برنامه‌ها همچنان در حال رشد است و درآمد جهانی اپلیکیشن‌ها از فروشگاه‌ها انتظار می‌رود که در سال جاری به بیش از 110 میلیارد دلار برسد. گزارش دیگری نشان می‌دهد که به هر حال، زمانی که مردم صرف استفاده از برنامه‌هایشان می‌کنند شاهد شروع روندی نزولی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن

Twitch امروز اعلام کرد یکی از بنیانگذاران سابقش، Kevin Lin، از سمت خود به عنوان مدیرعامل استعفا می‌دهد. هدف هم مجموعه‌ای از استخدام‌های اجرایی جدید است. Lin کار در Twitch را در نقشی که به تازگی مهیا شده و هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده ادامه خواهد داد و مستقیما به Emmitt Shear، مدیر عامل این شرکت گزارش خواهد کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن

Xiaomi Redmi Note 5 گوشی‌های هوشمند Xiaomi Redmi Note 5 و 5 Pro به‌ صورت رسمی ارائه شدند. این گوشی‌ها دارای صفحه‌نمایش با نسبت تصویر 18:9، پردازنده‌ی خوب، باتری با ظرفیت بالا و قیمت مقرون‌ به‌ صرفه هستند. البته لازم به ذکر است این محصولات در حال حاضر تنها در کشور هند رونمایی شده‌اند. از اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصول نسبت تصویر در صفحه‌نمایش است. نسخه‌ی Pro آن مجهز به دوربین دوگانه است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن

رئیس انجمن ایمنی زیستی اعلام کرد بند الحاقی ۴ تبصره‌ی ۱۱ قانون بودجه‌ی سال ۹۷ که مربوط به مخالفت با محصولات تراریخته بود، در مجلس شورای اسلامی رای نیاورد و از بودجه حذف شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن

فرآیند انتخاب بهترین بازی ایرانی از نگاه مردم در هفتمین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران آغاز شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، یکی از مهم‌ترین عناوین جشنواره‌ی گیم تهران، بهترین بازی سال از نگاه مردم است که هر سال با استقبال قابل‌ توجه علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

ادامه مطلب