ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد به دلیل مشکلاتی که برخی از مشترکان تلفن همراه با روشن کردن گوشی‌های قدیمی خود در طرح رجیستری داشته‌اند، به زودی پایش اطلاعات گوشی‌ها را آغاز می‌کنیم.
حسین فلاح جوشقانی در جمع خبرنگاران و در حاشیه‌ی کنفرانس تخصصی اینترنت چیزها با اشاره به اجرای طرح رجیستری گفت: مرحله‌ی سوم این طرح از ۲۸ بهمن ماه و برای برند ال‌جی آغاز می‌شود و مشترکان و خریداران این گوشی باید دقت داشته باشند که در زمان خرید شناسه‌ی گوشی، شماره‌ی فعالسازی و سیم کارت خود را از طریق شماره‌گیری کد دستوری *۷۷۷۷# انجام دهند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن

ایرانسل از توقف عرضه‌ی خدمات وایمکس خود تا 30 بهمن ماه خبر داد و از مشترکین خود دعوت کرد نسبت به تعویض مودم‌های WiMAX به مودم TDD اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، با پایان دوره‌ی حیات فناوری وایمکس و ارتقاء این فناوری به شبکه‌ی TDD LTE، ایرانسل از برنامه‌ی خود برای توقف ارائه‌ی خدمات شبکه‌ی وایمکس خبر داده و از مشترکین این شبکه دعوت کرده نسبت به تعویض مودم وایمکس خود به TDD از طریق وب‌سایت این شرکت اقدام کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن

گوگل در سال ۲۰۱۴ با قیمت ۳.۲ میلیارد دلار شرکت Nest را خریداری کرد. این شرکت سخت‌افزاری در کار ساخت محصولاتی همچون Nest Cam و ترموستات Nest است. در آن زمان، گوگل تصمیم گرفت Nest را به عنوان واحد مستقل خود حفظ کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن

Colette Kress، معاون ارشد مالی nVidia اعلام کرد که ماین ارز رمزنگاری شده به فروش قوی واحدهای پردازش گرافیکی در طول سه ماهه‌ی مالی چهارم شرکت تا 31 ژانویه کمک کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن

به گفته‌ی کارشناسان تا آینده‌ای نزدیک، کمپانی Meizu محصولات جدیدی را به مناسبت 15امین سالگرد تأسیس این کمپانی عرضه خواهد کرد. بنابراین گزارش، در ماه ژوئن 3 محصول Meizu 15، Meizu 15 Lite و Meizu 15 Plus رونمایی خواهند شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن

کمپانی Apple در اوایل پاییز سال 2018 قصد دارد محصولات iPhone جدید خود را معرفی کند. صفحه‌نمایش این گوشی‌ها بدون فریم Super Retina خواهد بود. اما خبر جدید در مورد این محصولات، قیمت iPhone 2018 در شبکه‌های مجازی است.

ادامه مطلب