موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي

بلاگر مشهور، ایوان بلاس، تاریخ رونمایی و آغاز عرضه‌ی پرچم‌دار جدید سامسونگ، Galaxy S9 و S9+ را منتشر کرد. علاوه بر این آژانس ارتباطی برزیل در مورد نوآوری‌های جدید در باتری این محصول اخباری را منتشر کرده است. به گفته‌ی ایوان بلاس دو پرچم‌دار Galaxy S9 و S9+در تاریخ 26 فوریه رسماً رونمایی خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي

وزیر ارتباطات با اشاره به موافقت رئیس‌جمهور برای اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان در جهت توسعه ی خدمات کسب‌وکارهای نوپا گفت: در تلاشیم تا ۶ ماه آینده در کشور سند توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال داشته باشیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ دي

سید مجید صدری، مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل سابق رایتل اظهار کرد: مخابرات می‌تواند به شکوفایی و چرخیدن اقتصاد کشور کمک کند و الویت ما در مخابرات ما توسعه و نگهداشت نیروی انسانی، مشتری‌مداری و تعامل است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ دي

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات با اشاره به موافقت رئیس جمهور برای اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان در جهت توسعه‌ی خدمات کسب‌وکارهای نوپا گفت: در تلاشیم تا شش۶ ماه آینده در کشور سند توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال داشته باشیم.
آذری جهرمی اظهار کرد: امروز در دولت این تصمیم گرفته شد که شکایت بدنه‌ی دولت از کسب‌و‌کارهای نوپا قبل از مطرح شدن در مراجع قضایی، در کمیته‌ای به مسئولیت معاونت حقوقی ریاست جمهوری و عضویت نمایندگان وزارت ارتباطات، وزارت کار و معاونت علمی ریاست جمهوری بررسی شود و سپس به دستور قضایی ارجاع شود. این تصمیم می‌تواند تضمینی برای فعالیت کسب‌وکارهای نوپا باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ دي

سید محمود صفار، رئیس اتحادیه‌ی واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره‌ی طرح رجیستری موبایل گفت: بازار موبایل ایران ۱۲ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و قاچاق در کالای تلفن همراه ضرر ۲۷۰۰ میلیارد تومانی به دولت می‌زند که رقم سنگینی است و حالا با اجرای طرح رجیستری علاوه بر ساماندهی بازار و مشخص شدن وضعیت واقعی کسب و کار بازار موبایل، دولت نیز درآمد مناسبی کسب می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ دي

به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درحاشیه‌ی نشست هیات دولت در رابطه با برنامه‌ی دولت برای بومی‌سازی پیام‌رسان‌ها گفت: در موقعیتی‌ که پیش‌ آمد توانستیم این پیام‌رسان‌ها را امتحان و مورد ارزیابی قرار دهیم که موقعیت خوبی‌ بود تا نقطه‌ی قوت و ضعف آن‌ها را ببینیم و هر کدام از دستگاه‌ها تکالیفی دارند که ما در وزارت ارتباطات عمده‌ی تکالیف خود را انجام داده و گزارش خود را ارائه کرده‌ایم اما بحث تکنولوژی مهم است که باید دارای رقابت همزمان و فناوری لازم باشند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ دي

Neil Gandal ،JT Hamrick ،Tyler Moore و Tail Oberman مقاله‌ی جالبی درباره‌ی دستکاری ارزش بیت‌کوین نوشتند. آن‌ها در این مقاله توضیح دادند که تا چه حد اکوسیستم بیت‌کوین توسط بازیگران بد کنترل می‌شود.

ادامه مطلب