ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي

به گزارش «فناوران»، تغییر آیین‎‌نامه‌ی تشکیل کمیسیون‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در هیات مدیره‌ی دور چهارم مطرح شد و با تلاش بسیار، بندهای این آیین‌‎نامه تغییر و به تصویب رسید. با برگزاری انتخابات نصر تهران و به کرسی نشستن هیات مدیره‌ی دور پنجم، تقسیم‌بندی ترکیب کمیسیون‌ها از نظر موضوعی مورد بررسی قرار گرفت و به گفته‌ی محمدرضا حدادی عضو هیات مدیره‌ی جدید سازمان، آیین‌‎نامه‌ی جدید کمیسیون‌ها در این دوره کماکان اجرا خواهد شد و تعداد کمیسیون‎‌ها و موضوعات آن نیز با دریافت نظرات کارشناسی بدنه‌ی صنف، به زودی اعلام می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي

شب گذشت در گفت‌وگوی ویژه‌ی خبری به چالش‌های شبکه‌های اجتماعی پرداخته شد.
خسرو سلجوقی عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات در این برنامه گفت: مقصر اصلی خودمان هستیم چراکه در حوزه‌ی پیام‌رسان‌ها یک نوع انحصاری ایجاد کرده‌ایم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي

سید احسان قاضی‌زاده عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در برنامه‌ی گفت‌وگوی ویژه‌ی خبری اظهار کرد: پیام‌رسان‌ داخلی می‌تواند حس اعتماد به وجود آورد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي

اگر به تازه‌ترین به‌روزرسانی اپلیکیشن Google Arts and Culture علاقمند هستید، برنامه‌ای که از یادگیری ماشین برای تطابق سلفی شما با یک بدل در کتابخانه‌ی گسترده‌ی هنر کلاسیک استفاده می‌کند، بهتر است امیدوار باشید که در مکان درستی این قابلیت قرار داشته باشید.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي

بر اساس گزارش منتشر شده‌ای در روز سه شنبه از Kaspersky Lab، برنامه‌ی امنیتی Skygofree به احتمال زیاد یک محصول امنیتی تهاجمی است که توسط شرکت IT مستقر در ایتالیا فروخته شده است، این شرکت محصولات مراقبتی نرم‌افزاری متنوعی را به بازار عرضه می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي

یک بازی‌ساز اخذ عوارض از بازی‌های خارجی را راهی برای رقابتی‌تر شدن بازار دانست و گفت: برای اینکه بازی‌ساز داخلی بتواند تولید کند، نباید تمام سهم بازار را به عناوین خارجی واگذار کنیم. البته ممکن است مخالفت‌هایی که درباره ی اخذ عوارض وجود دارد به دلیل این تصور باشد که اتفاق درستی برای عوارض نیفتد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ دي

بر اساس گزارش منتشر شده توسط کمپانی Tencent، پلیس چین، 120 هکر را قبل از انتشار بازی PUBG دستگیر کرد. Tencent، ناشر بازی Battlegrounds PlayerUnknown، تصمیم گرفته تا با هکرها در چین مبارزه کند. پیش‌ از این مأموران سایبری چین، حدود 30 هکر را برای هک برنامه‌های دیگر دستگیر کرده بودند اما در رابطه با نسخه‌ی جدید این بازی، 120 مظنون را قبل از انتشار رسمی شناسایی و دستگیر کرده‌اند.

ادامه مطلب