کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر

Samsung Electronics در روز جمعه اعلام کرد معاون رئیس و مدیر اجرایی خود، Kwon O Hyun تصمیم به استعفا گرفته است. کوان اوه هیون، مدیرعامل سامسونگ دلیل استفا خود را اعلام بازنشستگی اعلام کرد و گفت انتظار می‌رود میزان سود این کمپانی درسه ماهه ی جاری تا پایان سپتامبر مبلغی برابر 12.8 میلیارد دلار برآورد شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر

در طول مصاحبه‌ی تلویزیونی تیم کوک، توجه مخاطبان نکته سنج برنامه به گوشی جدید iPhone X در جیب شلوار جلب شد. در این مصاحبه تیم کوک در مقابل دانشجویایی از دانشگاه Oxford Foundry صحبت می‌کرد.
در حین مصاحبه، مخاطبان متوجه شدند که iPhone X نقره ای رنگ از لبه‌ی جیب کوک بیرون آمده است. با وجود این واقعیت که فروش iPhone X از تاریخ 3 نوامبر شروع خواهد شد، اما به نظر می رسد مدیر عامل شرکت Apple از اولین صاحبان این محصول جدید است. iPhone X در تاریخ 12 سپتامبر معرفی شد.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام جدی گرفتن مخاطرات فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: خانواده اصلیترین نهاد در پیشگیری از آسیب ‌های فضای سایبری است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۱ مهر

Mozilla تغییرات بزرگی را بر روی نسخه‌ی آتی مرورگر خود اعمال خواهد کرد. Firefox 57 قرار است در ۱۴ام نوامبر منتشر گردد.
این نسخه همراه با معرفی ویژگی‌های جدیدی چون Firefox Quantum خواهد بود که گفته می‌شود سرعتی ۲ برابر سریع‌تر از این مرورگر در سال گذشته‌ی خود دارد و دارای بهینگی مصرف رم ۳۰ درصد بهبود یافته‌تر نسبت به Google Chrome می‌باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۱ مهر

یکی از بنیان‌گذاران Apple، آقای Steve Wozniak به تازگی دانشگاهی به نام Woz U راه‌اندازی کرده است. این دانشگاه آنلاین محلی خواهد بود برای تحصیل افرادی که در صنعت تکنولوژی امروز به دنبال شغل می‌گردند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۱ مهر

شرکت Shell تاکنون بیش از یک میلیارد دلار صرف ایجاد راه‌کارهای جایگزین سوخت‌های خودروها نموده و حالا این شرکت خبرهایی در خصوص این سرمایه‌گذاری‌ها منتشر کرده است.

ادامه مطلب
حقوق تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۱ مهر

Qualcomm با طرح دعوی در کشور چین در تلاش برای متوقف کردن تولید و فروش گوشی‌های iPhone در کشور چین می‌باشد. در این طرح دعوی، Qualcomm شرکت Apple را متهم به نقض حقوق مالکیت معنوی کرده است.

ادامه مطلب