امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۴ مهر

به گزارش سایت رسمی پلیس فتا به نقل از منبع incidentresponse، در بازار امروز نقش تحلیلگران امنیتی و تقاضای آنها تکامل یافته است. با وجود حجمی قابل توجه از داده‌های پیچیده و اپراتورهای انسانی برای پردازش و تعیین تمام جنبه‌های امنیتی، اتوماسیون به اصطلاحی پر‌کاربرد در محیط سایبری تبدیل شده است. کامپیوترها بیشتر و بیشتر برای کمک به تصمیم‌گیری های حیاتی و بدون تعامل انسان استفاده می‌شوند. این شروع حرکتی در راستای دخالت انسان در حل حملات سایبری است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۴ مهر

به تازگی تصاویری در فضای مجازی و شبکه های اینترنتی دست به دست می‌شود که در آن کفشی دو رنگ را نشان می دهد. نکته ی جالب در این تصویر دقیقا مشابه با تصویر لباسی است که چند سال پیش در شبکه ها منتشر شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۴ مهر

کدو تنبل نه تنها یک نماد هالووین برای اروپاییان است بلکه یکی از سبزیجات با انواع خواص مغذی است. دانشمندان می گویند که کدو تنبل می تواند مدت زمان شادابی و جوانی پوست را افزایش دهد. همچنین سبب بازسازی سریع بافت‌های پوست شده و زخم ها را با سرعت بیشتری بهبود می‌دهد و استرس را که عامل اصلی چروک شدن پوست است را کاهش می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۳ مهر

ژاپن به یکی از اهداف فضایی‌اش رسیده است، چراکه این کشور به تازگی موفق به در مدار قراردادن ماهواره‌های موقعیت‌مکانی خود در مدار زمین شده است. این امر توان ناوبری وسائل نقلیه‌ی خودران و حتی دفاعی این کشور را دو چندان می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۳ مهر

طبق تحقیق صورت گرفته‌ای در آمریکا، Snapchat بیش از از هر زمان دیگری در بین نوجوانان این کشور دارای محبوبیت می‌باشد. این شرکت آماری مذکور، هر بهار و پاییز اقدام به نظرسنجی و بررسی عادات کاربران سنین مختلف می‌نماید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۳ مهر

ممکن است زمانی فرا رسد که بتوانید نسخه‌های پزشکی خود را همانند نیازمندهای غذایی خانه به صورت آنلاین از Amazon سفارش دهید. طبق اخبار منتشر شده، این غول تجارت الکترونیک قصد دارد وارد کسب‌وکار داروها گردد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۳ مهر

Western Digital ممکن است پیشنهاد خرید فناوری فلش مموری توشیبا را از دست بدهد، اما سخت در حال کار بر روی کسب‌وکار هارد درایوها است. در عین حال این شرکت پیشرفت بزرگی که ثبت و ضبط مغناطیسی با کمک امواج مایکروویو یا MAMR نامیده می‌شود را ارائه کرد که ظرفیت‌های بسیار بالایی، بیش از 40 ترابایت را تا سال 2025 برای دیسک‌ها فراهم می کند. John Rydning، معاونت ریاست بخش تحقیقات شرکت در بیانیه‌ای گفت: "تجاری ساختن فناوری MAMR راه را برای تراکم‌های بیشتری از ضبط و هزینه‌ی پایین‌تر در هر ترابایت درایوهای هارد دیسک هموار می‌کند."

ادامه مطلب