موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

تا به این جای کار می‌دانیم گوشی LG V30 دارای یکی از بهترین دوربین‌ها در بازار می‌باشد. این گوشی همچنین دارای قابلیت قفل‌گشایی چهره و صدا، صفحه‌نمایش آن ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ از نوع OLED و دارای دیگر مشخصات یک گوشی رده بالا می‌باشد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

شرکت خودروسازی Hyundai قصد دارد استراتژی تولید خودروهای خود را از سلول سوختی به الکتریکی تغییر دهد. این تصمیم پس از آن صورت گرفته است که Tesla و بسیاری از شرکت‌های خودروسازی موفق به جذب مشتریان بسیاری در این حوزه از صنعت خودروسازی شده‌اند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

مراکز امنیتی همواره دارای مشکلاتی برای نفوذ به گوشی‌های تلفن همراه دارند و برای چنین امری نیز مناقشاتی با شرکت‌های سازنده‌ی این گونه دستگاه‌ها مواجه هستند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

Motorola تنها در اندیشه‌ی ساخت گوشی‌های موبایلی نیست که دارای صفحه‌نمایش ضد ضربه باشند، بلکه می‌خواهد صفحه‌ای بسازد که پس از ایجاد شکستی، خود را تعمیر کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

با توجه به وقایع ویرجینیا، شورای تولید رئیس جمهور، حمایت شرکت بزرگ Intel را از دست داد. Brian Krzanich پس از وقایع وحشتناک آخر هفته در شارلوتسویل، سخنان نفرت‌انگیز و برتری‌نژاد سفید در توئیتر را محکوم کرد. اگرچه، برای مدتی معلوم نیست که آیا وی به شورای تولید ترامپ، رئیس جمهور بازخواهد گشت یا نه.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

با الهام گرفتن از طراحی‌های سرویس‌های Reddit و Messenger، شرکت Facebook طراحی دوباره‌ای را برای News Feed خود پیاده می‌کند تا آن را بیشتر قابل خواندن کند؛ با قابلیت کلیک و ارائه‌ی توضیحات بیشتر. به طور خاص، Facebook امکان دنبال کردن مجموعه‌های گفتگو و حتی پایان کامنت‌ها را شفاف‌تر کرده است. در همین حال، امروز Instagram هم با ایجاد طراحی مجدد و اعمال تغییراتی بر روی شیوه‌ی نمایش مجموعه‌ی کامنت‌ها، فرد را قادر ساخت تا در هنگام مکالمات عمومی، زیرمکالمه‌ای هم در بخش کامنت‌ها داشته باشد.

ادامه مطلب