گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

شبکه ی اجتماعی محبوب Facebook از راه اندازی سرویس جدید Marketplace در 17 کشور جهان خبر داد. هم اکنون بیشتر کاربران این شبکه قادر خواهند بود تا فعالیت های تجاری آنلاین خود را در این سرویس انجام دهند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

گوشی های هوشمند با رم 6 گیگابایتی کم کم راه خود را به بازار گوشی های موبایل باز کرده‌اند. اگرچه تعداد گوشی هایی با این میزان رم زیاد نیستند اما کارشناسان در این میان به 5 مورد از برترین‌های این گوشی ها اشاره کرده اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ مرداد

Facebook در حال استفاده از برنامه‌ی امنیتی خود برای ردیابی رقبا از طریق داده‌های مورد استفاده است. ممکن است اخیرا متوجه شده باشید که Snap توفیق چندانی در جذب کاربران جدید نداشته است، اما Facebook این را از ماه‌ها قبل می‌دانست.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ مرداد

Snap در طول مصاحبه‌اش متعاقب درآمدهای ضعیف سه ماهه‌ی دوم اعلام کرد که این شرکت مبلغ ۵/۴ میلیون دلار درآمد "دیگر" یا درآمدهای غیر عملیاتی به دست آورده است که برابر با 41500 جفت از عینک‌های آفتابی دوربین‌دار Spectacles با قیمت 130 دلار می‌باشد. این در مقایسه با ۸/۳ میلیون دلار درآمد غیر عملیاتی شرکت در سه ماهه‌ی اول یا کمتر از 64000 جفت عینک فروش رفته در این دوره، به این معناست که فروش Spectacles تقریبا 35 درصد کاهش داشته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ مرداد

برخی از تحلیلگران مستقل در بازار موبایل، لیستی از 10 گوشی برتر ماه آگوست سال جاری را منتشر کرده اند. بر اساس این لیست، قهرمان ماه جاری در بازار موبایل را می‌توان گوشی هوشمند Apple iPhone 6S دانست.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ مرداد

یکی از سایت های چینی تصاویری از گوشی هوشمند Meizu M6 Note که هنوز رسما رونمایی نشده را به اشتراک گذاشته است. البته طراحی و ویژگی های فنی این محصول را نمی‌توان به خوبی از روی عکس منتشر شده تشخیص داد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ مرداد

بر اساس اخباری که جدیدا توسط نماینده ی کمپانی OnePlus منتشر شده است، نسخه ی جدید سیستم عامل Android 8.0، یکی از بزرگترین به روزرسانی‌ها در گوشی‌های هوشمند OnePlus 3 و 3T خواهد بود. بر اساس این گزارش، این سیستم بزرگترین و آخرین به روزرسانی برای گوشی‌های مذکور خواهد بود، چراکه کمپانی چینی OnePlus تمام وقت خود را به انجام مراحل تست گوشی هوشمند جدید OnePlus 5 اختصاص خواهد داد.

ادامه مطلب