ایران
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

به گزارش روزنامه‌ ی ایران، رئیس جمهور دیروز در جلسه ی معرفی وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجلس، ضمن قدردانی از خدمات محمود واعظی در دولت یازدهم گفت: دکتر واعظی، در دوره ی وزارت خود، در حوزه ی ارتباطات، دولت الکترونیکی، زیرساخت و همچنین شبکه ی ملی اطلاعات زحمات بسیار زیادی کشیده اند. به طوری که در تمام این موارد اقدامات موثری صورت گرفته است. وی در رابطه با بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در خصوص فضای مجازی گفت: به وزرا خطاب می کنم، برای فضای مجازی نمی شود قفل گذاشت. این قفل را روحانی باز نکرده و مردم هستند که آن را باز می کنند و باید دانست که قفلی که مردم باز کرده اند را دیگر نمی شود، بست.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

تصاویر و مشخصات نمونه ی جدیدی از Huawei Mate 10 در دسترس کاربران اینترنت قرار گرفته است. این پرچمدار هنوز در مراحل اولیه ی تولید است که گویا صاحبان آینده آن توانسته اند خیلی زودتر از رونمایی، با ویژگی های آن آشنا شوند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

نماینده ی رسمی شرکت سونی ژاپن اعلام کرد که آن ها در حال آماده سازی خود برای رونمایی از عملکرد خود در نمایشگاه Paris Game Week 2017 هستند. قرار است از برخی از پروژه های جدید این شرکت که هنوز اطلاعاتی از آن ها منتشر نشده نیز رونمایی شود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

تیم توسعه دهندگان سرویس ویدئویی YouTube در حال کار بر روی گزینه ی نمایش آمار بازدید کنندگان در لحظه با ویژگی جدید Watching now هستند. این سرویس می‌تواند تعداد بازدیدکنندگان ویدئو را در همان لحظه نمایش دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ مرداد

بسیاری از دوستداران Selfi هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند با مشکلات زیادی برای یافتن دستگاهی خوب با کیفیت بالا برای عکاسی روبرو هستند. یکی از تولید کنندگان پیشرو در این زمینه کمپانی Sony است. این شرکت بیش از 70 درصد از لنزها را به سازندگان گوشی های هوشمند عرضه می کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

اگر دوست دارید بر روی لبه‌ی تکنولوژی گام بردارید و از وجود چندین باگ نگرانی ندارید، می‌توانید از حالا از برنامه‌ی پیش‌نمایش Google Home استفاده کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

گوشی Essential Phone از هفته‌ی آینده، حداقل در یک رنگ رسما به بازار عرضه خواهد شد. عرضه‌ی مدل‌ رنگ سفید چند هفته با تاخیر صورت خواهد گرفت، به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفته است امکان تغییر رنگ سفارش برای متقاضیان رنگ سفید به مشکی را فراهم آورد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

Apple در نهایت تصمیم گرفته است ۱ میلیارد دلار صرف تولید محتوای تلویزیونی نماید. این شرکت در ماه ژوئن با تهیه‌کنندگان نامی جهت شروع چنین برنامه‌هایی توسط خود مذاکراتی داشته است.

ادامه مطلب