سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

دوربین‌های دوگانه شاید دیگر راه‌کاری قدیمی باشند. Qualcomm در حال آماده شدن برای معرفی نسل جدیدی از دوربین‌ها برای اکوسیستم Android می‌باشد. این شرکت در حال اضافه کردن ۳ ماژول دوربین جدید به برنامه‌ی Spectra Module خود می‌باشد که به تولیدکنندگان امکان استفاده از بخش‌هایی آماده را در دوربین‌ها فراهم می‌آورد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

شایعات بسیاری مبنی بر تولید سری جدید گوشی‌های Google Pixel توسط شرکت‌های LG و HTC در مدت اخیر انتشار یافته است و به نظر می‌رسد هر دو برند مایل به استفاده از ویژگی‌های خود در گوشی مورد نظر می‌باشند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

تحلیلگر معتبر Ming-Chi Kuo از KGI Securities پیش‌بینی جدیدی را از نسل بعدی Apple Watch منتشر کرد. بر طبق نظر Kuo، ساعت هوشمند Apple Watch 3 با دو مدل LTE و غیر LTE تا اواخر سال جاری عرضه می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

Buoy، استارتاپی که از الگوریتمی هوشمند با پشتیبانی اطلاعات پزشکی برای حدس درباره‌ی آنچه موجب کسالت و بیماری فرد شده است، استفاده می‌کند، مبلغ ۶/۷ میلیون دلار در Series A افزایش سرمایه داشت که از F-Prime Capital Partners، FundRx و سرمایه‌گذاران فرشته‌ی مختلفی برای کمک به عملیات مقیاس و تأمین بودجه‌ی آن صورت گرفت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

هفته‌ی گذشته Apple به طور تصادفی ساخت اولیه‌ی فریم‌ور HomePod را منتشر ساخت. Guilherme Rambo درباره‌ی یک فایل کتابخانه‌ای برای مشخص کردن رشته‌ها و مراجعی کاوش می‌کند که به محصولات و ویژگی‌های آینده اشاره دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

بر اساس آخرین اخباز گویا Apple قصد دارد تا طیف رنگی جدیدی را به پرچمدار خود یعنی iPhone 8 بیفزاید. به اعتقاد کارشناسان این کمپانی هر سال رنگ جدیدی را به محصولات خود اضافه می‌کند که سبب می‌شود تا مخاطبان بیشتری محصولات کمپانی را دنبال کنند. به تازگی نیز تصاویری از پرچمدار جدید، در فضای مجازی منتشر شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

کمپانی آمریکایی Bungie اعلام کرد سوژه های بازی Destiny 2 گسترش خواهند یافت و بیش از 80 ماموریت جدید به داستان بازی اضافه شده است. گفته می‌شود مرحله ی تست این بازی بیش از 50 ساعت گیم پلی خواهد داشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ مرداد

به تازگی در شبکه ی اجتماعی YouTube، ویدئویی غیرقانونی از پرچمدار iPhone 8 به اشتراک گذاشته شده است. گفته می‌شود این ویدئو در کارخانه ی Foxconn، جایی که تمامی محصولات این کارخانه بسته بندی می شود، ضبط شده است و این در حالی است که رونمایی رسمی از این محصول هنوز صورت نگرفته است. گفتنی است این ویدئو دیروز در تاریخ 14 آگوست منتشر شده است. به نظر می‌رسد هر دو ویدئو توسط یک نفر و به صورت مخفیانه ضبط شده باشد زیرا در هر دو فیلم کیفیت دوربین پایین است.

ادامه مطلب