موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

کمپانی HTC پرچمداران خود را در سه ماهه ی اول هر سال رونمایی می کند، اما این بار تاریخ رونمایی از محصول جدیدش را به زمان دیگری موکول کرد که می توان دلیل این امر را کمبود پردازنده ی Snapdragon 835 Qualcomm دانست. به نظر می رسد کمپانی Samsung تمامی چیپست های کوالکام را خریداری کرده است، در نتیجه کمپانی های HTC و Xiaomi تاریخ رونمایی از محصولات جدید خود را به تعویق انداخته اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

بازی جدید Mario Kart برای خوشحال کردن یک دختر معلول ساخته شده است. در این باره پدر این دختر در صفحه ی شخصی اش اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است. پس از اشتراک این خبر در فضای مجازی، موجی از بازخورد مثبت از سمت کاربران اینترنتی ایجاد شده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

محققان استرالیایی دانشگاه موناش بر این عقیده اند که در آینده باتری ها توسط انرژی کوانتمی شارژ خواهند شد. این کارشناسان می گویند، شارژ چند باتری به صورت همزمان بسیار سریع تر از شارژ آن ها به صورت مجزا انجام می گیرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت

علیرغم انتقادهای شدید کارشناسان بین المللی حوزه ی موبایل، طرفداران وفادار گجت های سامسونگ، هنوز هم انتظار رونمایی محصول جدید این کمپانی را می کشند. این کمپانی کره ای در اخرین بیانه ی خود به طرفدارانش وعده داده است تا در نیمه ی دوم سال جاری از محصول Galaxy Note 8 رونمایی خواهد کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مریم طاهری۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

نام آشنا و برند معتبر لاجیتک امروز از محصول جدید خود با نام «اسلیم فولیو» (Slim Folio) رونمایی کرد که یک کیس محافظ و مجهز به کیبرد بلوتوث است که برای نسل پنجم آیپدهای 9.7 اینچی اپل طراحی شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

پس از گذشت حدود ۲ سال از آغاز مذاکرات، در نهایت Angie’s List به توافق نهایی برای واگذاری خود به شرکت IAC HomeAdvisor رسید. گفته می‌شود ارزش این معامله ۵۰۰ میلیون دلار می‌باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مریم طاهری۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

در مورد نسل دوم گوشی‌ هوشمند گوگل پیکسل خبرهایی منتشر شده که نمی ‌توان به واقعی بودن این خبرها اطمینان کامل داشت. با توجه به کد اندروید جدیدی که به تازگی توسط برخی منابع کشف شده است، به نظر می‌رسد حداقل یکی از مهندسان گوگل به نمونه‌ای از گوشی گوگل پیکسل ۲ دسترسی دارند.

ادامه مطلب