موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

رنگ قرمز مرموز در صفحه‌نمایش گوشی‌های Samsung ممکن است تنها مشکلی که این گوشی شاخص دارد، نباشد.تعداد زیادی از کاربران گزارش کرده‌اند که گوشی‌های جدیدشان خود به خود راه‌اندازی مججد می‌شوند. در حالی که هنوز معلوم نیست دلیل قطعی این مشکل چه چیز می‌تواند باشد، به نظر می‌رسد این مشکل همچنان در گوشی های S8 وS8+ برجای باشد. این کاربران نگران به Reddit، انجمن XDA Developer وصفحه ی Samsung US Community برای شکایت در این مورد پناه برده‌اند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

نرم افزار Google My Business API برای پیدا کردن غذا در سطح شهر یک اپلیکیشن ضروری است. با استفاده از این برنامه شما می توانید برای خود یک منوی غذا شامل تصاویر و قیمت آنها تهیه کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

کاربران iPhone 7 Plus از مشکلات در شارژ این دستگاه ها شکایت دارند. نارضایتی آنها این است که به دلیل ناسازگاری این گوشی با دیگر شارژ های همراه، امکان شارژ در هر مکان برای آن ها میسر نیست.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

مدیر کمپانی تایوانی Acer از دو مانیتور جدید در خانواده ی مانیتور های گیمینگ این کمپانی تحت عنوان Predator رونمایی کرد. در حال حاضر دو مدل از این مانیتور با نام های Predator Z271UV و Predator X27با صفحه نمایش 27 اینچی معرفی شده است که بر پایه ی سیستم Quantum Dot و مکانیسم نقاط کوانتمی تولید شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

کمپانی Microsoft اعلام کرد که برنامه ی جدید To-Do قرار است جایگزین اپلیکیشن مدیریتی و برنامه ریزی Wunderlist شود. برنامه ی Wunderlist یکی از برنامه های محبوب و معروفی است که شرکت های معتبر اغلب برای برنامه ریزی های کاری خود از آن استفاده می کنند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

بر اساس اخبار شنیده شده در رابطه با محصول جدید کمپانی سونی می توان گفت، سونی در حال آماده سازی و تدراک های لازم برای رونمایی از کنسول بازی در سال 2018 می باشد. یکی از تحلیلگران کمپانی Macquarie Research، دامیان تونگ، فردی که پیش تر زمان رونمایی کنسول PlayStation 4 را نیز پیش بینی کرده بود، این بار نیز نظر خود را در مورد نسخه ی آتی این تولید کننده ی ژاپنی منتشر کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت

هم‌اکنون درمان ورم مفاصل اینگونه است که عموما با استفاده از دارو اقدام به درمان آن می‌کنند. دارویی که برای این امر مورد استفاده قرار می‌گیرد، تمامی بدن را تحت شعاع خود قرار می‌دهد، سیستم‌ایمنی بدن را دچار مشکل می‌کند و بدن فرد را در شرایط مستعد به عفونت قرار می‌دهد. اما چطور ممکن است درمان را تنها برای محلی خاص در نظر گرفت؟

ادامه مطلب