کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

Samsung درخواست Elliott، صندوق حامی اقدامات احتیاطی را برای تقسیم شدن به دو بخش مجزا رد کرد، اما بخشی از پیشنهادهای این صندوق در روز پنجشنبه را پذیرفت. از آن جمله می‌توان به برنامه‌های آشکاری به منظور لغو سهام خزانه‌ی موجود به ارزش بیش از 35 میلیارد دلار تا سال 2018 اشاره نمود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

بر کسی پوشیده نیست که Apple و Qualcomm چندین ماه مبارزه‌ی خستگی‌ناپذیری بر سر پرداخت‌های حق امتیاز دارند. Apple به Qualcomm اعلام کرده که این شرکت بهتر است موضوع مورد مناقشه درباره‌ی پرداخت‌های صدور مجوز را متوقف کند. Apple گفته بود که در انتظار تصمیم‌گیری دادگاه برای خاتمه دادن به پرداخت‌ها است و البته این شرکت انتظار دارد تا هزینه‌ی کمتری را بعد از این تصمیم‌گیری بپردازد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مریم طاهری۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

محققین شرکت خصوصی هایدرو-کبک و دانشگاه مک گیل کانادا اخیرا پژوهش مشترکی در ژورنال Nature Communications منتشر کرده اند که نشان می دهد فناوری باتری های لیتیوم-یونی خود شارژ شونده واقعیت دارد و روزی می تواند کاربرد صنعتی پیدا کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

درآمدهای سه ماهه‌ی سوم Microsoft عمداتا خوشبینانه هستند. به جز زمانی که Microsoft به فروش لپ‌تاپ‌های Surface خود روی آورد. در گزارش شرکت آمده است درآمدهای Surface با 26 درصد کاهش نسبت به سال گذشته از رقم 1/1 میلیارد دلار به 831 میلیون دلار رسیده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مریم طاهری۸:۳۵ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

کمپانی مشهور بنگ اند اولافسن اخیرا از اسپیکرهای بلوتوث «Beoplay P2» رونمایی کرده است. در این محصول دکمه های فیزیکی کنترلی حذف شده اند و تمام عملکرد ها توسط تپ کردن و ژست های حرکتی انجام می گردد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

جزئیات طراحی گوشی هوشمند iPhone 8 پس از نمایش تصویر قاب محافظ این گوشی در شبکه ی اجتماعی چینی Weibo فاش شده است. اگر چه این کمپانی برخی از ویژگی های محصول را اعلام کرده است، اما هنوز هم برخی از مشخصات همانند یک راز باقی مانده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

اولین اطلاعات در مورد گوشی هوشمند جدید Oppo F3 که قرار است ماه آینده به بازار فروش عرضه شود، به صورت رسمی منتشر شد. البته محصول Oppo F3 Plus نیز همزمان با این گوشی رونمایی خواهد شد.

ادامه مطلب