سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

به گزارش سرویس مطبوعاتی کمپانی ژاپنی محبوب Nintendo، این شرکت تاکنون در حدود 2,74 میلیون کنسول Switch را به کاربران خود عرضه کرده است. پس از انتشار گزارش سهام کمپانی، دسترسی آزاد به اطلاعات فروش این شرکت میسر شده و میزان فروش کنسول سوئیچ از آغاز ماه مارس سال جاری به صورت رسمی اعلام شد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

پتنت جدیدی را که کمپانی اپل در سال 2015 برای ثبت اختراع به سازمان ثبت اختراعات ارائه داد، در تاریخ 27 آوریل 2017 به چاپ رسید. این اختراع که تحت عنوان Wireless Charging and Communications Systems With Dual-Frequency Patch Antennas می باشد، قرار است شارژ بی سیم دستگاه ها را از طریق اتصال به Wi-Fi تأمین کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

مقامات رسمی NASA در نامه‌ای رسمی خبر از تأخیر پیش آمده در اجرای پروژه‌ی ارسال راکتی به مریخ را تأیید کرده است. NASA اعلام کرده است که پرتاب این راکت تا نوامبر ۲۰۱۸ و طبق برنامه شدنی نمی‌باشد. در این پروژه قرار است کپسول‌های Orion و SLS متصل به راکت نیز مورد آزمایش قرار گیرند. طبق برنامه، NASA قرار است در این مأموریت از انسان برای انجام آن استفاده کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

Zeta Global، شرکت فناوری بازاریابی که اخیرا بخش بازرگانی شرکت eBay و Acxiom Impact را از آن خود کرده، در حال آماده شدن برای دور دیگری از تملک‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در تکنولوژی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

Didi Chuxing، غول پر تقاضایی که Uber را خارج از چین به حرکت درآورد، در حال تبدیل شدن به دومین استارتاپ معتبر تکنولوژی در جهان است. یک منبع آگاه در مذاکره با TechCrunch گفت: Didi مستقر در پکن در تلاش برای افزایش چرخه‌ای است که می‌تواند 6 میلیارد دلار با ارزشی متجاوز از 50 میلیارد دلار افزایش یابد. این افزایش همچنین برای Uber قابل پیش بینی است و گفته شده که بیش از 60 میلیارد دلار ارزش گذاری می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

درآمد تبلیغات دیجیتال در سال 2016 با 22 درصد رشد نسبت به سال قبل به 5/72 میلیارد دلار رسید. این آمارها بر اساس جدیدترین گزارش درآمد تبلیغات اینترنتی از طرف PricewaterhouseCooper و Interactive Advertising Bureau (یک گروه تجاری مربوط به تبلیغات و انتشارات اینترنتی) ارائه شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

Microsoft به تازگی گزارش مالی سه ماهه‌ی گذشته‌ی خود را منتشر ساخت. این شرکت در گزارش خود خبر از درآمد ۲۳.۶ میلیارد دلاری داده است. این رقم به معنای افزایش ۰.۷۳ دلاری ارزش سهام این شرکت می‌باشد.

ادامه مطلب