گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

به گزارشی از نشریه TechCrunch، این هفته کمپانی Amazon، در مورد ویژگی جدید افزوده شده به دستیار صوتی مجازی Alexa اخباری منتشر کرده است که به این دستگاه اجازه می دهد جملاتی شبیه زمزمه، مکث برای تاکید، تنظیم سرعت در مکالمه و افزایش یا کاهش حجم صدای تولید شده را ایجاد نماید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

لابراتوار HyperX، بخشی از کمپانی Kingston Technology، از موس بازی جدید خود با نام Pulsefire FPS پرده برداری کرد. به گفته ی مدیران این کمپانی، این موس برای عملکرد هر چه بهتر بازی کننده ها در هنگام بازی طراحی شده و از همه مهمتر با قیمتی مقرون به صرفه به بازار ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

توسعه دهنده ی بازی های کامپیوتری، Wargaming، به روزرسانی جدید بازی World of Tanks را منتشر کرد. به روزرسانی جدید این بازی تغییرات قابل توجهی را در اعمال نموده است. کاربران تغییرات را در هنگام تیراندازی با ادوات جنگی به راحتی متوجه خواهند شد. افزایش تنوع سلاح ها و تنوع طراحی در توپخانه ها از تغییرات اصلی این بازی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ ارديبهشت

Nintendo گزارشی از میزان درآمدهای خود در ۳ ماهه‌ی گذشته را اعلام داشت. طبق این گزارش، از زمانی که کنسول Switch، سه مارس به بازار عرضه شده است، موفق به فروش ۲.۷۴ میلیونی شده است، چیزی در حدود ۲ میلیون واحد بیشتر از پیش‌بینی‌ها.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ ارديبهشت

Google Classroom دایره‌ی کاربران خود را گسترده‌تر از پیش می‌کند. پس از آنکه Google امکان شرکت همه‌ی کاربران را از چنین سرویسی فراهم نموده بود، حالا این سرویس را به روی کاربرانی که دارای حساب کاربری این شرکت نیز می‌باشند، در دسترس قرار داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ ارديبهشت

شرکت Interactive Advertising Bureau روز گذشته گزارش سالانه‌ی خود در خصوص وضعیت بازار دیجیتال را منتشر ساخت. ارقام و اعداد برای Google و Facebook بسیار عالی می‌باشند. این دو شرکت به تنهایی دو سوم رشد بازار این صنعت را در اختیار خود دارند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ ارديبهشت

علاوه بر دوربین، دستگاه Echo Look جدید مربوط به Amazon حالا قادر به دیدن و شنیدن نیز است. این دستگاه نوعی ماشین سلفی مستقل است که کاربران می‌توانند فیلم‌ها یا عکس‌های کاملی از خودشان را ببینند، به خصوص به این دلیل که انتخاب نوع لباس پوشیدن و مد صبح‌تان را چک کند.

ادامه مطلب