سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت

توسعه دهندگان استدیو آمریکایی NetherRealm در تریلر جدید بازی خود از اضافه شدن شخصیت جوکر در این بازی رونمایی کردند. قبل از تاریخ 19 می، یعنی زمان آغازعرضه ی بازی، حدود 10 شخصیت اصلی این بازی در تریلر ها معرفی شده اند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت

مهندسان ژاپنی شروع به ساخت خانه های مسکونی از جنس فوم پلاستیکی کرده اند. البته ابن نوع ساخت ساز از دید عموم هنوز پذیرفته شده نیست. بیشتر کشور ها با مشکل ساخت مسکن برای مردم روبرو هستند. اما مهندسان ژاپنی راه حل جالبی برای این مشکل یافته اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت

در شبکه های اجتماعی تریلر جدیدی از بازی ژانر وحشت Perception به اشتراک گذاشته شده است. علاوه بر این، توسعه دهندگان این بازی می گویند، علاقه مندان به این بازی می توانند تا تاریخ 30 می آن را بر روی کنسول های PS4 ،Xbox One و PC نصب نمایند. سازندگان این بازی ترسناک متخصصینی از استدیو بازی سازی Deep End Games هستند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

به لطف همکاری جدید بین Google و Huawei، دیگر توسعه‌دهندگان Android برای توسعه‌ی نرم‌افزارهای مبتنی بر معماری ARM مجبور به برنامه‌نویسی بر روی سیستم‌هایی با معماری Intel x86 نمی‌باشند. این توسعه‌دهندگان به زودی قادر خواهند بود نرم‌افزارهای مورد نظر را بر روی بُردهایی شبیه به Raspberry Pi که سیستم‌عامل Android بر روی آن‌ها اجرا شده است، توسعه دهند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

Intel گزارش مالی سه ماهه‌ی گذشته‌ی خود را منتشر کرده است. طبق این گزارش Intel از پیش‌بینی‌ها و برآوردها نیز فراتر رفته است. مجموع درآمد این دوره‌ برای این شرکت ۱۴.۸ میلیارد دلار عنوان شده است که به همراه افزایش ۶۶ سنتی به ازای هر سهم می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

وب‌سایت‌های بسیاری بر روی اینترنت وجود دارند که ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های کارگزینی و شغلی می‌باشند، اما Work می‌خواهد به شکل متفاوتی وارد این بازار پر رقابت گردد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

Apple همچنان قصد دارد خدمات پس از فروش خود را به دارندگان نسل اول ساعت‌های هوشمند این شرکت ادامه دهد. این شرکت در خبری اعلام کرد که پوشش خدمات پس از فروش خود را برای چنین ساعت‌هایی دو سال دیگر افزایش می‌دهد. این خدمات شامل تعویض باطری نیز می‌گردد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ ارديبهشت

همان‌طور که همیشه گفته می‌شود، هر چیز خوبی پایانی دارد. پشتیبانی نرم‌افزاری و امنیتی Google از گوشی‌های Pixel و Pixel XL طبق انتظار چندان بلند مدت نخواهد بود.

ادامه مطلب