محبوب ترین ها
سرگرمی
دنیا شکوهی۲:۲۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد

اکنون با زمان کنفرانس مطبوعات و لینک های پخش زنده.
به روز رسانی: فیل اسپنسر مهمان کنفرانس بازی های کامپیوتری است. اوقات هیجان انگیز دوستان!
این مصاحبه PCG را با فیل اسپنسر برای جزییات بیشتر بخوانید.
ما بسیار هیجان زده ایم که Bethesda ( شرکت بازی های ویدیویی آمریکایی) پیش نمایش Fallout 4 را بیرون داده است.
با تعداد زیاد هشت کنفرانس مطبوعات E3 در امسال، اینکه چه چیزی را در چه جایی پیدا کنید کار سختی است.
به همین دلیل ما تمام اطلاعات را در یک مکان جمع آوری کرده ایم.

ادامه مطلب
سرگرمی
مصطفی طبری۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ خرداد

کمپانی AKA، که در زمینه زبان طبیعی و یادگیری ماشین ها فعالیت می کند قصد دارد با پروژه ای با عنوان Musio، روبات هایی بسازد که واقعا می توانید با آنها صحبت کنید.
تیم AKA در هفته گذشته یک روبات بر پایه اندروید را در معرض نمایش گذاشتند. همانطور که در ویدیوی منتشر شده می بینید، Musio می تواند یک مکالمه معمولی را انجام دهد و علاوه بر این برایتان جوک های شنیدنی تعریف کند و با استفاده از ارتباط بلوتوثی با دستگاه های هوشمند کارهای جالبی انجام دهد. خب حالا چه نیازی به این روبات هست؟ علاوه بر تازگی و لذت بخش بودن صحبت با این روبات، از آن می توان برای یادگیری و تمرین زبان انگلیسی یا سایر فعالیت های آموزشی و همچنین کنترل دستگاه های هوشمند خانگی نیز استفاده کرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
نرگس درمیانی۲۲:۸ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ خرداد

رئیس ورزش های EA در برابر اخبار مربوط به ویژگی های بازی های آینده FIFA 16، به شدت جبهه گرفت.
انگشت اتهام به سمت فیفا است. آن ها دو رسوایی به بار آورده اند! یکی مربوط به پرونده ی فساد مالی و رشوه خواری، دیگری درباره ی فیلم بازی ها.
همواره در رابطه با اخبار فوتبال بانوان در رسانه های جمعی، کم لطفی شده است و تبعیض جنسیتی به چشم می خورد.
پیتر موری یکی از مقامات EA در شبکه ی اجتماعی توییتر بیان کرد: از اینکه اخبار FIFA 16 در مورد بازی های بانوان همیشه تند و تیز است، بسیار ناراحتم.

ادامه مطلب
سرگرمی
نرگس درمیانی۵:۵۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد

کمربند خودتان را محکم ببندید و آماده باشید زیرا Need for Speed سخت و سریع در حال آمدن است. EA مدعی شده که در سال بعد نسخه جدید این بازی تحت یک برند جدید راه اندازی می شود و متصدیان پیشین آن امیدوارند که همان هیجان سحرآمیز را در برداشته باشد.
مطابق با جدیدترین مجوز، Need for Speed Reboot خواهد شد و بر اساس اخبار منتشر شده، ورود آن همراه با تغییراتی عمیق، اتومبیل های شهری سفارشی، محیط بازی در شب و یک داستان جذاب که از طریق بازی شما را جذب می کند، خواهد بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
احمد درخشان۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۵ ارديبهشت

پس از گذشت ۲۵ سال از لغو مسابقات قهرمانی نینتندو قرار است سری جدید این مسابقات امسال در E3 نینتندو برگزار شود. این مسابقات ابتدا به صورت مسابقه های محلی برگزار می شوند و در نهایت فینال این مسابقات در مزکر E3 لس آنجلس که به نینتندو تعلق دارد برگزار خواهد شد

ادامه مطلب
سرگرمی
احمد درخشان۶:۳۶ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت

Castlevania یک بازی قدیمی کنسول Nintendo محصول شرکت Konami است که نسخه های جدید این بازی خیلی به مذاق طرافدارانش خوش نیامده است. حالا یکی از تولیدکنندگان قدیمی این بازی به نام Koji Igarashi تلاش کرده که طرافداران این بازی را با طراحی نوستالژیک خود که هم ویژگی های نسخه های قدیمی بازی و هم ویژگی های جدید و امروزی را شامل می شود، هیجان زده کند و به نظر می رسد که به خوبی موفق شده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
رضا رزمی۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۱ ارديبهشت

آیا تا به حال فکر کرده اید که شما با توجه به سن واقعیتان چند ساله به نظر می رسید؟ اگر مایل هستید در این زمینه بیشتر بدانید با ما همراه باشید چرا که مایکروسافت سایت جالبی را معرفی کرده که در آن شما می توانید عکس خود یا دوستان خود را آپلود کنید و سپس سن افراد حاضر در عکس را برآورد می کند و به شما نشان می دهد.

ادامه مطلب
سرگرمی
رضا رزمی۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۸ ارديبهشت

علاقه مندان به بازی های اکشن و در راس آن Call of Duty Black Ops 3 به زودی می توانند نسخه جدید این بازی را تهیه کنند و از آن لذت ببرند. این بازی پر طرفدار از سال 2003 برای کنسول پلی استیشن 1 کار هود را شروع کرد و هر ساله با استقبال بیشتری روبرو شد.

ادامه مطلب