محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ اسفند

به گزارش دیجیاتو، AMD هفته آینده با برگزاری یک رویداد سخت افزاری از کارت گرافیک جدید و قدرتمند در سری رادئون RX 6000 رونمایی می‌کند. این رویداد در تاریخ ۱۳ اسفند برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۴ اسفند

ایسوس به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مادربرد و کارت گرافیک در ایران، در بیست و هشتم بهمن سال 1399 به صورت رسمی مادربردهای مبتنی بر چیپست Z590 خود را معرفی کرد. این مراسم در هتل هما تهران، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و در کنار رونمایی از مادربردهای جدید، محصولات جدید دیگر ایسوس در دسته کارت گرافیک، مانیتور، تجهیزات جانبی گیمینگ، سرور و محصولات شبکه نیز برای بازدید به نمایش گذاشته شد. در این میان، دو مادربرد ROG STRIX Z590-E Gaming و TUF Gaming Z590-PLUS WiFi برای نمایش قرار گرفتند. مادربرد ROG STRIX Z590-E Gaming WiFi با یک سیستم گیمینگ قدرتمند که کارت گرافیک TUF Gaming RTX 3080 در مشخصات فنی آن پیدا بود، برای تجربه عناوین و بازی‌های جدید برای تمامی بازدید کنندگان حضور داشت.
در ابتدای این مراسم، توضیحات کلی در مورد برنامه این همایش ارائه داده و سپس آقای امیر درودگریان مدیر توسعه تجارت دفتر ایسوس در ایران توضیحاتی اجمالی از شرکت ایسوس و محصولات جدید ارائه دادند. پس از آن آقای سعید مسلمی مدیر روابط عمومی دفتر ایسوس در ایران طی 2 بخش مادربردهای جدید ایسوس را معرفی کردند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۷ بهمن

شرکت رنساس الکترونیکس ژاپن در پی وقوع زلزله‌ای به قدرت ۷.۳ درجه ریشتر در اواخر روز شنبه، فعالیت کارخانه ایباراکی را برای بررسی اتاق‌های پاک تاسیسات متوقف کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۵ بهمن

کوالکام از مودم 5G خود رونمایی کرد. اسنپدراگون X۶۵ جدید سرعت انتقال داده را به ۱۰ گیگابیت در ثانیه می‌رساند و سمصرف باتری را نیز کاهش می‌دهد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۴ بهمن

به گزارش زومیت، اینتل در چند تبلیغ با هدف بهترجلوه‌دادن رایانه‌های ویندوزی درمقایسه‌با مک‌های M1 می‌گوید رایانه‌های جدید اپل برای مهندسین و گیمرها ایدئال نیستند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۳ بهمن

به گزارش زومیت، به گفته‌ی تحلیلگران بازار، وضعیت کمبود تراشه ممکن است بسیار بدتر از شرایط فعلی شود و تولیدکنندگان همچنان نتوانند حجم تولید را افزایش بدهند.

ادامه مطلب