محبوب ترین ها
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۵ فروردين

به گزارش مهر به نقل از انگجت، تراشه‌های ۷ نانومتری اینتل مصرف کنندگان زیادی خواهد داشت که از جمله آنها می‌توان به کوالکوم و اپل اشاره کرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ اسفند

کوالکام از عرضه مودم جدید نسل پنجم خود برای گوشی‌هایی خبر داده که با فناوری ۴ نانومتری ساخته شده و سرعت بارگذاری داده‌ها را به ۱۰ گیگابیت بر ثانیه می‌رساند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ اسفند

شرکت MSI امروز از مانیتور گیمینگ Optix MAG272CQP با خمیدگی 1500R، نرخ نوسازی بالا، نرخ پاسخ‌دهی سریع و وضوح WQHD رونمایی کرد. این مانیتور از پنل VA استفاده می‌کند تا به زاویه‌های دیداری عریض‌تر و رنگ‌های دقیق‌تری دسترسی داشته باشد.
مانیتور گیمینگ Optix MAG272CQP از همان طراحی استاندارد مانیتورهای MSI استفاده می‌کند که شامل طراحی خاص پایه و پشت مانیتور است. در پشت مانیتور لوگوی MSI قرار گرفته که و نوار ویژه‌ای بالا و پایین بدنه را جدا می‌کند. مانیتور Optix MAG272CQP در بالا، چپ و راست صفحه حاشیه خاصی ندارد و فقط در پایین حاشیه کوچکی از لوگوی MSI میزبانی می‌کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ اسفند

به گزارش مهر به نقل از انگجت، این فناوری بر روی نسخه رایانه‌ای بازی اورواچ آزمایش شده و موجب شده تا انتقال فرامین کاربران بازی‌ها به محیط هر بازی سریع‌تر شده و در نتیجه هیجان و دقت بازی‌های ویدئویی بیشتر شود.
پیش از این فناوری‌هایی مانند وی سینک به همین منظور به کار گرفته شده بود و فناوری جدید ان ویدیا موسوم به رفلکس به طور رسمی به بازی اورواچ اضافه شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۹ اسفند

شرکت کوالکام از تولید تراشه میان رده جدیدی به نام اسنپ دراگون ۷۷۵ برای استفاده بر روی گوشی‌های هوشمند خبر داده که از توان پردازش بالاتری نسبت به هم رده‌های خود برخوردار است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۹ اسفند

اریکسون در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی کرده بود تا کسب و کارش در اینترنت اشیاء دو برابر شود اما با رشد سریعی که اتفاق افتاد، بازار آن با رشد سه برابری در سال ۲۰۲۰ مواجه شد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۵ اسفند

به گزارش زومیت، Radeon RX 6700 XT جدیدترین کارت گرافیک AMD است که ۲۳۰ وات توان، ۱۲ گیگابایت حافظه و ۴۰ واحد رایانشی دارد و Rainbow Six Siege را با نرخ ۳۶۰ فریم ‌بر ثانیه اجرا می‌کند.

ادامه مطلب