محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۸ مهر

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: نخستین جمعه بازار دائمی تمبر ایران در موزه پست و ارتباطات، از جمعه دوم آبان ماه آغاز به کار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، «رمضانعلی سبحانی‌فر» با اشاره به اینکه این اقدام بنا به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر احیای جایگاه تمبر، فرهنگ مکاتبه و آشنایی بیشتر مردم با این نماد فرهنگی اختصاصی پست انجام می‌شود، افزود: ساماندهی و ایجاد فضای یکپارچه به منظور رونق کسب و کار تمبرفروشان از دیگر اهداف راه‌اندازی این بازار است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۸ مهر

وزارت ارتباطات و فناوی اطلاعات لایحه تراکنش‌های الکترونیکی را به کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت ارائه کرد.
به گزارش روز دوشنبه از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت، وزارت ارتباطات و فناوی اطلاعات به منظور کاهش نگرانی‌ها در حوزه فضای مجازی و با هدف مدیریت عقلانی در جنبه‌های مختلف کاربردی فضای مزبور، لایحه تراکنش‌های الکترونیکی را به کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت ارائه کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۸ مهر

به گزارش پیوست، بانک مرکزی، شاپرک و شرکت خدمات انفورماتیک را موظف کرده است که زیرساخت‌های لازم برای اجرایی شدن کیف‌پول الکترونیکی و تعامل‌پذیر شدن آنان با یکدیگر را فراهم کنند. به این منظور شاپرک ملزم به تدوین اسناد تعامل‌پذیری کیف پول‌های الکترونیکی با یکدیگر و شرکت خدمات انفورماتیک ملزم به ایجاد سوئیچ تعامل پذیری کیف‌پول‌های الکترونیکی شده‌ است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۸ مهر

یک پژوهشگر و تحلیلگر مسائل اقتصاد سیاسی به بررسی ابهامات لایحه عضویت ایران در فدراسیون بین المللی فضانوردی پرداخت.
حسین حاجیلو در یادداشتی با عنوان «آیا لایحه عضویت در فدراسیون بین‌المللی فضانوردی، همان «برجام فضایی» است؟» آورده است: دولت لایحه عضویت سازمان فضایی ایران در فدراسیون بین المللی فضانوردی را به مجلس ارائه کرده است. تجربه دولت در مواجهه با معاهدات و نهادهای بین المللی از جمله آژانس انرژی اتمی، ۲۰۳۰، توافق پاریس، FATF و برجام نشاندهنده شکست دولت در تأمین منافع ملی است، لذا مجلس نباید در الحاق به این فدراسیون عجله به خرج دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۸ مهر

کمتر از دو ماه به برگزاری ششمین انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران باقی مانده و آنطور که گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد تا روز گذشته (۲۷ مهر) ۷۲ نامزد در شاخه شرکت‌ها، ۱۲ نامزد در شاخه مشاوران، ۴ نامزد در شاخه فروشگاه‌ها و ۴ نامزد بازرس سازمان، برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۷ مهر

جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: موضوع کاهش کارت‌های اعتباری تلفن عمومی را پیگیری می‌کنم تا مشکل حل شود.
محمدجواد آذری جهرمی افزود: حدود یکسال پیش توزیع کارت‌های اعتباری تلفن عمومی دچار مشکل شد که همان موقع به مخابرات ایران تذکر دادیم و آن‌ها هم این کارت‌ها را تهیه کردند و در اختیار هموطنان گذاشتند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۷ مهر

محمد جواد آذری جهرمی درباره قطعی سه ساعته ۱۵۰ BTS همراه اول در کشور توضیح داد.
محمد جواد آذری جهرمی در مورد اختلال در شبکه ارتباطی موبایل و اینترنت برخی مناطق تهران در روز‌های گذشته گفت: یکبار این اتفاق رخ داده است. این مسئله بر‌می‌گشت به مشکلی که در شرکت همراه اول بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۷ مهر

مرکز ارائه الکترونیکی محتوا و مواد درسی در دبیرستان دخترانه حاج اکبر آدینه، اهدایی حاجیه خانم‌ نصرت معین الدینی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، با بارگذاری محتوا و مواد درسی به صورت عکس و فیلم در سامانه تمام الکترونیک مرکز ارائه الکترونیکی محتوا و مواد درسی بیش از ۱۲۰ هزار دانش آموز می‌توانند به صورت هم زمان در سراسر استان کرمان آموزش ببینند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند