ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌من، نخستین نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‎‌ای کشور دیروز با دو محور تشریح ره نگاشت تحول راهبردی بیستون (برنامه راهبردی نصر کشور) و همچنین نمایشگاه الکامپ بیست و پنجم با حضور رییس، دبیر کل و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌‎ای و مدیر اجرایی الکامپ در محل نصر تهران برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش پیوست، ثبت الکترونیکی درخواست صدور پروانه ساخت‌وساز از نیمه از اردیبهشت ماه در سامانه «تهران من» امکان‌پذیر می‌شود.
در جلسه کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران مصوب شد از نیمه اردیبهشت امکان ثبت الکترونیکی درخواست صدور پروانه فراهم شود و معاونت معماری و شهرسازی با همکاری سازمان فاوا، برنامه زمان‌بندی الکترونیکی کردن مراحل باقی‌مانده از فرایند صدور پروانه را نیز به کمیته شفافیت ارائه دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش ایسنا، گروه ناجا معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا از کاهش چشمگیر وقوع کلاهبرداری کارت به کارت خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا طی دو مرحله ۱۵ هزار سیم کارت بی نام و نشان مسدود شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورهای تلفن همراه دستور داد تا مانع ادامه‌ برگزاری مسابقات غیرمشروع بخت‌آزمایی در تلویزیون شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه تجربه فیلترینگ تلگرام با هدف کوچ دادن به پیام‌رسان‌های داخلی ناموفق بود، گفت: در حال حاضر فقط از مردم دعوت می‌کنیم.
ابوالحسن فیروزآبادی همچنین رفتار اخیر اینستاگرم را محکوم دانست و افزود: ولی فعلاً محدودسازی این شبکه اجتماعی در دستور کار نیست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

نشست مشترک کارکنان ایرانسل و معاون و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران با هدف همکاری بیشتر ایرانسل در ادامه روند کمک‌رسانی به سیل‌زدگان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این نشست با هدف ارائه گزارش درباره میزان خسارت‌های سیل اخیر‌ و خدمات امدادی جمعیت به هموطنان سیل‌زده و طرح نیازهای جمعیت برای بهبود خدمت‌رسانی و همینطور دریافت نظرات و پیشنهاد‌های کارکنان ایرانسل با تخصص‌‌‌های مختلف برای تقویت فعالیت‌های جمعیت برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ ارديبهشت

قرارداد همکاری شرکت پست و الوپیک برای راه‌اندازی سرویس الوپست منعقد شد.
به گزارش پیوست، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت پست در مراسم انعقاد قرارداد مشترک شرکت پست و الوپیک برای راه‌اندازی سرویس الوپست اعلام کرد این همکاری منحصر به فرد نیست و دیگر شرکت‌های بخش خصوصی هم می‌توانند برای همکاری وارد این عرصه شوند.

ادامه مطلب